Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Bufor All Star Fount

Bezalkoholowy bufor All Star Fount z oferty ABC/Allied Pressroom Products Europe pozwala drukarni Kuman-Art zwiększyć wydajność i zmniejszyć koszty produkcji.

Drukarnia Kuman-Art z Kielc, specjalizująca się w produkcji reklamowej, zainwestowała w bezalkoholowy bufor All Star Fount z oferty ABC/Allied Pressroom Products Europe. To kolejny środek chemiczny marki ABC/Allied wdrożony przez producenta. Od kilku lat firma z powodzeniem korzysta z takich rozwiązań jak m.in. środek do mycia układu wodnego A+B Cleaner, środek do mycia wałków gumowych MRC 88, czy środek do mycia i regeneracji obciągów gumowych Blast.

Kuman-Art działa na rynku usług poligraficznych od 1991 roku. Realizuje zlecenia z zakresu produkcji reklamowej, m.in. katalogi, foldery, broszury, teczki, plakaty i inne. Realizacja produkcji w zakładzie firmy odbywa się na dwóch pełnoformatowych, offsetowych maszynach drukujących, składających się z pięciu zespołów drukujących oraz wieży lakierującej. Specyfika produkcji uwzględnia zlecenia z zastosowaniem kolorów specjalnych, dlatego też firma zdecydowała się na dalsze usprawnienia w procesie drukowania m.in. poprzez wdrożenie bufora. Producent zwrócił przede wszystkim uwagę na niższe zużycie bufora w realizowanej produkcji, a także wysoką stabilność i lepsze parametry druku osiągane w maszynie oraz możliwość szybkiego poddania arkuszy dalszej obróbce.

„All Star Fount nie tylko redukuje albo wręcz eliminuje ilość IPA niezbędnego w druku offsetowym, ale dba też o stabilność, jakość i pasowanie kolorystyczne. To bardzo ważny aspekt w przypadku takiej produkcji, jaką wykonuje Kuman-Art, gdzie dość często pojawiają się barwy specjalne, firmowe, ale też aple czy siatki. Jego użytkownicy zwracają też uwagę na konieczność rzadszej niż dotychczas wymiany wody w maszynie” - podkreśla Tomasz Reczka, koordynator ds. wdrożeń w firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty