Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Fixed Anilox Printing. Potwierdzona skuteczność

© Pulse Roll Labels

Pulse Roll Labels dostawca atramentów fleksograficznych UV dla przemysłu druku etykiet, po zakończonej fazie testowej, potwierdził skuteczność systemu Fixed Anilox Printing, który ma uprościć druk fleksograficzny UV.

Rozwiązanie to pomaga drukarniom etykiet w standaryzacji, maksymalizacji wydajności oraz oszczędności czasu i znacznych kosztów, przy jednoczesnym zapewnieniu doskonałego drukowania przy minimalnym wysiłku. Fixed Anilox Printing wykorzystuje specjalnie opracowane jednopigmentowe atramenty PureTone firmy Pulse Roll Labels o wysokiej wytrzymałości oraz bazę danych mieszania kolorów na zamówienie. System umożliwia utworzenie dowolnego koloru dodatkowego z jednej objętości aniloksu. Oznacza to, że ​​można zainstalować stały zestaw, a rolki nie wymagają zmiany między zadaniami. Atramenty PureTone w połączeniu ze stałym aniloksem, zapewniają prawidłowy druk za pierwszym razem z czystymi, jasnymi kolorami, zapewniając Delta E mniej niż 2 i wyższą spójność druku dzięki redukcji zmiennych. Wyższa wytrzymałość oznacza, że ​​atramenty PureTone wymagają również mniejszej gramatury powłoki. Zapewnia to niższą migrację, szybsze drukowanie, mniej niedoskonałości druku i zmniejszenie zużycia atramentu nawet o 30 procent, co przekłada się na dalszą redukcję kosztów.

Zdaniem Gary Sewarda, dyrektora zarządzającego Pulse Roll Labels, dzięki szybkiemu narządzaniu jakim jest Fixed Anilox Printing stały druk rastrowy zmienia zasady gry i przenosi branżę fleksograficzną w przyszłość. Firma jest w stanie dostosować maszyny klienta do wdrożenia systemu w ciągu jednego tygodnia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty