Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Kampania Green Range Mondi. Wyższy stopień zieloności.

Ruszyła nowa kampania związana z linią ekologicznych papierów Green Range firmy Mondi. Wszystkie modele „zielonej” serii posiadają certyfikat FSC potwierdzający pochodzenie surowców z upraw ekologicznych, a także dokument TCF, który gwarantuje, że produkt nie zawiera związków chloru i może zostać w całości poddany recyklingowi.

Kampania opiera się na realnych danych. W przypadku przemysłu papierniczego, w grę wchodzą takie czynniki, jak zarządzanie uprawą drzew, a także wykorzystanie wody oraz powietrza w procesach produkcyjnych. Te trzy elementy stały się podstawą kampanii, określającej jak bardzo „zielony” jest produkt, wchodząc w skład formuły: las + woda + powietrze = Green Range. Mondi przyjmuje założenie, że logo Green Range powinno stać się rozpoznawalnym znakiem ekologicznego charakteru produktu w połączeniu z gwarancją wysokiej jakości.

Jednak Mondi nie poprzestaje jedynie na opatrzeniu swoich produktów zielonymi nalepkami. Firma przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego finansując zasadzenie ok. 40 mln drzew rocznie w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarki leśnej. Co więcej, Mondi ma w planach zapewnienie jak najszybszej certyfikacji wszystkich posiadanych przez siebie lasów. Warto również wspomnieć o sporym osiągnięciu w kwestii redukcji emisji dwutlenku węgla. W porównaniu z rokiem 2004 firma zdołała osiągnąć redukcję wydzielania szkodliwego gazu rzędu 15 proc.

 

Data publikacji: styczeń 2010

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty