Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Kampania Green Range Mondi. Wyższy stopień zieloności.

Ruszyła nowa kampania związana z linią ekologicznych papierów Green Range firmy Mondi. Wszystkie modele „zielonej” serii posiadają certyfikat FSC potwierdzający pochodzenie surowców z upraw ekologicznych, a także dokument TCF, który gwarantuje, że produkt nie zawiera związków chloru i może zostać w całości poddany recyklingowi.

Kampania opiera się na realnych danych. W przypadku przemysłu papierniczego, w grę wchodzą takie czynniki, jak zarządzanie uprawą drzew, a także wykorzystanie wody oraz powietrza w procesach produkcyjnych. Te trzy elementy stały się podstawą kampanii, określającej jak bardzo „zielony” jest produkt, wchodząc w skład formuły: las + woda + powietrze = Green Range. Mondi przyjmuje założenie, że logo Green Range powinno stać się rozpoznawalnym znakiem ekologicznego charakteru produktu w połączeniu z gwarancją wysokiej jakości.

Jednak Mondi nie poprzestaje jedynie na opatrzeniu swoich produktów zielonymi nalepkami. Firma przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego finansując zasadzenie ok. 40 mln drzew rocznie w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarki leśnej. Co więcej, Mondi ma w planach zapewnienie jak najszybszej certyfikacji wszystkich posiadanych przez siebie lasów. Warto również wspomnieć o sporym osiągnięciu w kwestii redukcji emisji dwutlenku węgla. W porównaniu z rokiem 2004 firma zdołała osiągnąć redukcję wydzielania szkodliwego gazu rzędu 15 proc.

 

Data publikacji: styczeń 2010

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty