Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kampania Green Range Mondi. Wyższy stopień zieloności.

Ruszyła nowa kampania związana z linią ekologicznych papierów Green Range firmy Mondi. Wszystkie modele „zielonej” serii posiadają certyfikat FSC potwierdzający pochodzenie surowców z upraw ekologicznych, a także dokument TCF, który gwarantuje, że produkt nie zawiera związków chloru i może zostać w całości poddany recyklingowi.

Kampania opiera się na realnych danych. W przypadku przemysłu papierniczego, w grę wchodzą takie czynniki, jak zarządzanie uprawą drzew, a także wykorzystanie wody oraz powietrza w procesach produkcyjnych. Te trzy elementy stały się podstawą kampanii, określającej jak bardzo „zielony” jest produkt, wchodząc w skład formuły: las + woda + powietrze = Green Range. Mondi przyjmuje założenie, że logo Green Range powinno stać się rozpoznawalnym znakiem ekologicznego charakteru produktu w połączeniu z gwarancją wysokiej jakości.

Jednak Mondi nie poprzestaje jedynie na opatrzeniu swoich produktów zielonymi nalepkami. Firma przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego finansując zasadzenie ok. 40 mln drzew rocznie w celu zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarki leśnej. Co więcej, Mondi ma w planach zapewnienie jak najszybszej certyfikacji wszystkich posiadanych przez siebie lasów. Warto również wspomnieć o sporym osiągnięciu w kwestii redukcji emisji dwutlenku węgla. W porównaniu z rokiem 2004 firma zdołała osiągnąć redukcję wydzielania szkodliwego gazu rzędu 15 proc.

 

Data publikacji: styczeń 2010

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty