Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Map Polska. Certyfikaty FSC i PEFC.

 

Firma Map Polska uzyskała w ostatnim czasie dwa certyfikaty ekologiczne: FSC oraz PEFC, co stanowi rezultat audytów przeprowadzonych przez firmy Rainforest Alliance, BMG TRADA oraz NEPCon. Oba certyfikaty potwierdzają skuteczność strategii wdrażania ekologicznych rozwiązań, którą już od lat prowadzi Map Polska.

Firma powstała w roku 1991, wówczas jako Inter-Papier. Kolejne lata to proces ciągłego rozwoju oraz przekształceń. Ważnym punktem w historii firmy był rok 1998 r., kiedy to doszło do połączenia Ecco-Cezy z firmą Inter-Papier, w wyniku czego powstała jedna z większych wielooddziałowych hurtowni papieru na rynku polskim – firma o nazwie Ecco-Papier.

W 2000 roku firma Ecco-Papier weszła w skład należącej do M-real grupy Map. Od 2001 r. Map Merchant stał się jedynym udziałowcem Ecco-Papier. W marcu 2006 nastąpiła zmiana nazwy firmy na Map Polska Sp. z o.o. W lipcu 2007 roku Map Merchant został sprzedany przez koncern M-Real firmie Antalis International SAS.W Polsce obie firmy posiadają ponad 40-procentowy udział w rynku. Dziś Map Polska jest jednym z wiodących dystrybutorów papieru dla poligrafii i biur. Firma zatrudnia ponad 160 osób pracujących w dwunastu oddziałach na terenie całej Polski.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty