Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Plany Metsä Board. Cele środowiskowe do roku 2030

© Metsä Board

Metsä Board, część Metsä Group, opublikowała nowe szczegółowe dane mające pomóc zobrazować środki, które podejmie, aby osiągnąć ambitne cele na rok 2030 w zakresie zmian klimatu i zużycia wody. Firma zakłada, że dane będą aktualizowane co najmniej raz w roku, zarówno pod kątem faktycznej realizacji, jak i przyszłych inwestycji, także tych które obecnie są na etapie procesowania.
Interaktywne mapy drogowe dają możliwość zbadania zarówno historycznych, jak i prognozowanych działań we wszystkich jednostkach produkcyjnych oraz ich wpływu na osiągnięcie celów. W opublikowanych danych są dwie sekcje. Pierwsza poświęcona jest drodze do energii w 100% wolnej od paliw kopalnych i zerowej emisji CO2. Druga natomiast opisuje, w jaki sposób ma przebiegać redukcja zużycia wody procesowej na tonę produktu. Celem Metsä Board jest wycofanie się z wszelkich paliw kopalnych i wszelkiej zakupionej energii opartej na paliwach kopalnych do końca 2030 roku. Oznacza to,że ​​produkcja nie będzie już generować żadnych emisji dwutlenku węgla pochodzących z paliw kopalnych.

Dane dotyczące klimatu i wody zostały opracowane we współpracy z AskKauko, firmą programistyczną specjalizującą się w gromadzeniu i wizualizacji danych dotyczących zrównoważonego rozwoju.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty