Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

PureZone na koronawirusa

Technologia folii ochronnych PureZone pozwala na ich zastosowanie w wielu miejscach, od powierzchni użytku codziennego do aplikacji medycznych.

Firma Hexis wprowadziła opatentowaną technologię folii ochronnych PureZone, która chroni przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Właściwości antybakteryjnych folii zapewniają 24-godzinną ochronę przed bakteriami i wirusami i pozwalają na zmniejszenie obecności wirusa o 95 procent po kontakcie trwającym 15 minut i prawie 99,9 procenta po kontakcie trwającym 15 minut w porównaniu ze zwykłą membraną. Wszystko to możliwe jest dzięki jonom srebra znajdującym się w materiale, które hamują rozwój szkodliwych drobnoustrojów. Rozwiązanie jest bezpieczne w kontakcie ze skórą i uzyskało normę ISO 21702, która potwierdza ich skuteczność w walce z koronawirusem. Folie można aplikować na wszystkie powierzchnie użytku codziennego. Dodatkowo dla efektownej prezentacji materiału na powierzchni, przezroczyste folie ochronne dostępne są w wersji matowej, świecącej oraz z efektem tekstury drewna lub skóry. Dodatkowo produkty dla użytku medycznego PRZ150 oraz Purecover są bezadhezyjne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty