Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Żyć bez papieru? Kampania marketingowa Grycksbo Paper.

Firma Grycksbo Paper, w zainicjowanej ostatnio akcji promocyjnej udowadnia, że poczucie humoru świetnie sprawdza się także w reklamie komunikacji drukowanej. Paradoksalnie, głównym medium całej kampanii nie jest papier, a… Internet. Akcja „G-Print is ON” została szybko zauważona i doceniona – przedsięwzięcie nominowano do konkursu PPI Awards 2009 na najlepszą strategię marketingową roku.

Trzon kampanii stanowi sekwencja zabawnych filmów, których bohaterami są ludzie zmagający się z trudnościami życia w świecie pozbawionym papieru. Głównym zamierzeniem spotów jest pokazanie sytuacji, w których papier staje się niezbędny i nie może zostać zastąpiony niczym innym. Filmy można obejrzeć na portalach YouTube, Facebook i Vimeo.

Ważną częścią akcji promocyjnej firmy jest przyłączenie się do „The Library Project”, w ramach którego gromadzone są fundusze wspierające niedofinansowane szkoły i domy dziecka w krajach rozwijających się. Odwiedzając stronę internetową http://www.gprint.com/en/paperaid można przyłączyć się do programu, przekazując pieniądze lub kupując gadżety, z których dochód zasili konto „The Library Project”.

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty