Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Żyć bez papieru? Kampania marketingowa Grycksbo Paper.

Firma Grycksbo Paper, w zainicjowanej ostatnio akcji promocyjnej udowadnia, że poczucie humoru świetnie sprawdza się także w reklamie komunikacji drukowanej. Paradoksalnie, głównym medium całej kampanii nie jest papier, a… Internet. Akcja „G-Print is ON” została szybko zauważona i doceniona – przedsięwzięcie nominowano do konkursu PPI Awards 2009 na najlepszą strategię marketingową roku.

Trzon kampanii stanowi sekwencja zabawnych filmów, których bohaterami są ludzie zmagający się z trudnościami życia w świecie pozbawionym papieru. Głównym zamierzeniem spotów jest pokazanie sytuacji, w których papier staje się niezbędny i nie może zostać zastąpiony niczym innym. Filmy można obejrzeć na portalach YouTube, Facebook i Vimeo.

Ważną częścią akcji promocyjnej firmy jest przyłączenie się do „The Library Project”, w ramach którego gromadzone są fundusze wspierające niedofinansowane szkoły i domy dziecka w krajach rozwijających się. Odwiedzając stronę internetową http://www.gprint.com/en/paperaid można przyłączyć się do programu, przekazując pieniądze lub kupując gadżety, z których dochód zasili konto „The Library Project”.

Data publikacji: 12/2009

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty