Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Masowa personalizacja

Nowe narzędzie do druku zmiennych danych sprawdzi się we wszystkich sektorach branży druku, w tym w produkcji materiałów promocyjnych i marketingowych, druku czasopism i magazynów oraz opakowań i etykiet.

© Xeikon

Firma Xeikon zaprezentowała VariOne, nowe narzędzie do generowania zmiennych danych dla cyfrowego front-endu Xeikon X-800. Oprogramowanie może natychmiast generować i drukować zróżnicowane projekty oparte na obrazie lub grafice wektorowej, w nieskończenie wielu złożonych wariantach. Rozwiązanie będzie dostępne dla systemów z X-800 w wersji 7.0 lub wyższej. Druk staje się coraz bardziej spersonalizowany. Dzięki VariOne możliwe jest tworzenie tysięcy unikalnych i indywidualnych wzorów na podstawie projektu bazowego. Zintegrowane z cyfrowym przepływem pracy rozwiązanie do druku zmiennych danych umożliwia tworzenie unikalnych obrazów na maszynach drukujących w technologii suchego tonera, jak i w technologii atramentowej” - podkreśla Jeroen Van Bauwel, kierownik ds. produktu. Dzięki VariOne firmy Xeikon, tworzenie spersonalizowanych obrazów w druku może b w pełni zautomatyzowane. Jak podkreśla producent, zaletą VariOne jest całkowita unikalność każdego wzoru, który może b kontrolowany przez użytkownika lub losowo tworzony z obrazów bitmapowych lub wektorowych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty