Kalendarium

08-09.11. 2017 · Kongres Branży Poligraficznej Art of Color

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.10.2017 · Viscom Düsseldorf

26-29.10.2017 · Międzynarodowe Targi Książki

14-16.11.2017 · InPrint

Podkręcony przepływ pracy

Data publikacji: październik 2010

 

© Canon
Helix PW zaprojektowano z myślą o usprawnieniu procesu druku na żądanie, zwiększeniu wartości personalizowanego druku niskonakładowego, zintegrowaniu zamawiania i produkcji oraz efektywnym zarządzaniu pracą drukarni.

Firma Canon Europe wprowadza na rynek rozwiązanie Helix Production Workflow (PW) v2.0 do zarządzania przepływem pracy i przyjmowania zleceń druku poprzez sieć. Helix PW oferuje nowe funkcje, które zwiększają wydajność biznesową centralnych działów reprograficznych (CRD), m.in. ulepszone zlecanie zadań, przygotowywanie dokumentów do druku, zarządzanie przepływem pracy oraz obsługę druku wielkoformatowego. Helix Production Workflow v2.0, po raz pierwszy pokazane na targach Ipex 2010, oferuje szereg udoskonalonych funkcji, które można łatwo dostosować do specyficznych wymagań niestandardowych środowisk druku, a skalowalna struktura z wieloma opcjami pozwala klientom wybierać i płacić tylko za te funkcje, które są im potrzebne. Rozwiązanie Helix PW zaprojektowano z myślą o usprawnieniu procesu druku na żądanie, zwiększeniu wartości personalizowanego druku niskonakładowego, zintegrowaniu zamawiania i produkcji oraz efektywnym zarządzaniu pracą drukarni. Helix Production Workflow v2.0 to dodatkowe korzyści dla firm, które zainstalowały już biurowy system skanowania i zarządzania drukiem Canon uniFLOW i szukają pojedynczego, zintegrowanego rozwiązania do zarządzania przepływem pracy zarówno w środowisku biurowym, jak i drukarskim. Połączenie uniFLOW i Helix PW daje przedsiębiorstwom pojedynczy system — o ujednoliconym wyglądzie, działający na tej samej platformie — do zarządzania zarówno drukiem biurowym, jak i produkcją w działach CRD. Rozwiązanie Helix Production Workflow v2.0 można nabyć bezpośrednio od firmy Canon lub poprzez jej sieć dystrybucji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty