Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Tworzenie i przetwarzanie. GMC Software Technology.

Data publikacji: luty 2012

Jest już dostępna rynkowa wersja GMC Inspire – platformy do zarządzania treścią, przetwarzania danych i komunikacji z klientami stworzonej przez firmę GMC Software Technology. Pilotażowe wdrożenia tego oprogramowania udowadniają, że wspiera ono szereg kanałów komunikacji z klientami, m.in. e-maile, SMS-y, portale społecznościowe, obecność w Internecie oraz komunikację drukowaną.

 
© Fotolia Klienci oczekują dziś komunikacji drogą e-mailową, za pośrednictwem telefonii komórkowej i przy użyciu portali społecznościowych. Sam druk nie wystarczy. 

„Żyjemy w erze cyfrowej, w której klienci oczekują komunikacji drogą e-mailową, za pośrednictwem telefonii komórkowej i przy użyciu portali społecznościowych, a nie tylko za pośrednictwem samego druku” – przekonuje Barb Pellow pełniąca funkcję group directora w firmie konsultingowej InfoTrends. „Możliwości oferowane przez GMC Inspire w zakresie tworzenia, kształtowania i dostarczania narzędzi komunikacji drogą cyfrową i poprzez kanały tradycyjne pozwolą wielu przedsiębiorstwom czerpać korzyści z bardziej zintegrowanego podejścia do relacji z klientem”.

Pięć filarów
Nowe rozwiązanie firmy GMC Software Technology bazuje na pięciu podstawowych funkcjach. Pierwsza z nich to pełny wgląd w preferencje klienta. GMC Inspire dostarcza zaawansowanych narzędzi w zakresie zarządzania danymi i analizy klientów, które wykorzystują informacje pozyskane z systemów CRM, ERP, ECM i innych źródeł. Co więcej, umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie danych w czasie rzeczywistym, określanie na bieżąco preferencji użytkownika i korzystanie z ich profili funkcjonujących w portalach społecznościowych.
Druga ważna funkcja GMC Inspire to komunikacja z klientami. Rozwiązanie to zaprojektowano w taki sposób, by umożliwiało użytkownikom większą kontrolę nad zawartością dokumentów, podczas gdy szczegóły techniczne wciąż mają pozostawać w gestii wyspecjalizowanych zespołów IT. Program oferuje funkcje dynamicznego projektowania i wszechstronnego zarządzania treścią. Dzięki nim użytkownicy mogą tworzyć wysokonakładowe działania komunikacyjne, jak również działania w trybie „na żądanie”.

Funkcja produkcji wielokanałowej pozwala na zoptymalizowanie działań komunikacyjnych w oparciu o kilka kanałów, wśród których są m.in.: telefonia komórkowa, e-maile, druki, faksy, kanały RSS. Ponieważ rozwiązanie to jest oparte na jednej platformie, każdy proces komunikacji musi być stworzony tylko raz, a następnie jest on automatycznie formatowany z myślą o konkretnych kanałach.
GMC Inspire jest też niezwykle pomocne przy zarządzaniu odpowiedziami z kampanii marketingowych. Rozwiązanie to pomaga użytkownikom w pozyskiwaniu, śledzeniu i zarządzaniu odpowiedziami nadchodzącymi od klientów poprzez wszystkie wyżej wymienione kanały komunikacji. Funkcja zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i aktywuje kolejne działania komunikacyjne. GMC Inspire można skonfigurować tak, by program zapewniał kontrolę i automatyzację każdego procesu komunikacji zgodnie z obecnymi potrzebami biznesowymi.

 
 
« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty