Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

W pełni zintegrowana

Data publikacji: lipiec 2011

 

Jak ważne w opakowalnictwie jest odpowiednio skonfigurowane oprogramowanie wiedzą wszyscy bezpośrednio związani z tą branżą: projektanci, studia prepress, drukarnie, wydawnictwa i zakłady reprograficzne. Firma EskoArtwork, dostarczająca oprogramowanie i urządzenia dla sektora opakowaniowego, stale ulepsza swoje rozwiązania, by dodatkowe funkcje, zintegrowane edytory czy udoskonalenia we współpracy urządzeń EskoArtwork z oprogramowaniem zadawalały nawet najbardziej wymagających klientów.

 

© Digiprint

Oprogramowanie Studio pomaga projektantom w szybkim modelowaniu nawet bardzo skomplikowanych opakowań dzięki możliwości nakładania wielu obiektów graficznych na jedną bryłę.

Pod koniec czerwca br. w Pradze spotkali się wszyscy dystrybutorzy EskoArtwork (w tym również polski Digiprint), by zobaczyć najnowszą wersją oprogramowania Suite 10.1 i szczegółowo poznać zmiany w poszczególnych programach. Oprogramowanie jest dostępne w sprzedaży od początku lipca br. i wiąże się z wprowadzeniem wielu nowych rozwiązań, które usprawniają i ułatwiają pracę.

 
Aplikacja ArtPro

Dzięki wprowadzonym ulepszeniom aplikacja ArtPro ma bez problemu integrować się z systemem Automation Engine. Ponadto dodano możliwość automatycznego pobierania ogólnych informacji dotyczących klienta, co pozwala na korzystanie z takich danych, jak numery zamówienia czy dane produkcyjne (kody kreskowe, kąty, kolory, liniatury itd.). Uaktualniony moduł Viewier pozwala teraz na wychwycenie błędów jeszcze na etapie edycji projektu, czyli sprawdzanie efektów rozetowania i mory w przypadku selektywnie zadawanych rastrów, kątów i liniatur. Przebudowany został moduł automatycznych zalewek – Power Traper, gdzie dodano zalewki pod suchy offset oraz dynamiczne pary zalewek. Dzięki ujednoliconemu modułowi trappingu we wszystkich aplikacjach EskoArtwork, działanie samego algorytmu zalewkowania jest dwukrotnie szybsze. Integracja Color Engine ma zapewniać korzystanie ze wspólnej biblioteki barw w firmie oraz daje możliwość tworzenia własnych ustawień klienta.

 

© Digiprint

Modelowanie opakowań zbiorczych jest możliwe dzięki nowej funkcji oprogramowania Studio, która pozwala pracować na wielu bryłach w jednym projekcie.

Oprogramowanie Studio

Pakiet Studio w wersji 10.1 oferuje dla użytkowników tzw. licencję pływającą, która pozwala na łatwe korzystanie z aplikacji wielu użytkownikom. Projektanci będą teraz mogli szybciej modelować i projektować nawet bardzo skomplikowane opakowania, dzięki możliwości nakładania wielu obiektów graficznych na jedną bryłę. Również nowe funkcje oprogramowania będą pomocne przy modelowaniu opakowań zbiorczych, bo praca na wielu bryłach jest teraz możliwa w jednym projekcie. Projektant ma także możliwość aranżacji opakowań na paletach lub wizualizowania za pomocą Studio Visualizer, symulując warunki pomieszczeń, ekspozycji opakowań. Studio WebViewer pozwala na przeglądanie opakowań 3D z uszlachetnieniami za pomocą przeglądarki internetowej, co jest szczególnie pomocne w kontakcie z klientem.

 

System Automation Engine 10.1

Drobne nowości, które jednak znacznie usprawniają pracę w systemie, to: sortowanie prac, ustawianie priorytetów, rozdzielanie plików i adnotacje do systemów workflow. Ponadto producent całkowicie przebudował interfejs aplikacji Pilot, by była bardziej przyjazna dla użytkownika. Automation Engine 10.1 został również wyposażony o nowe rozwiązanie komunikacji z systemami MIS, czyli JDF i XML. Funkcja „Wait for file” gwarantuje, że praca z zewnętrznymi systemami staje się bardziej automatyczna i bezproblemowa. System na bieżąco monitoruje pracę z plikami LEN, przez co użytkownik ma pełen wgląd w status pracy przy naświetlaniu oraz lepszą kontrolę nad zleceniami. Integracja z systemami Digital Front End pozwala na połączenie tradycyjnego workflow z workflow cyfrowym, przez co użytkownik jest w stanie w sposób zarówno cyfrowy jak i analogiczny zarządzać produkcją. Prace pomiędzy systemem zarządzania, studiem czy produkcją integrują się dwukierunkowo i operatorzy mają pełen wgląd do systemów druku cyfrowego. Również dwukierunkowa integracja w systemie zdalnej akceptacji WebCenter pozwala klientowi na zarządzanie pracami w przeglądarce internetowej na tym samym poziomie co wewnątrz firmy. Krokiem milowym w systemie Automation Engine jest zespolenie ArtPro/PDF Processing, co daje możliwość integracji workflow ArtPro z systemem. Co ciekawe, powstała również wersja systemu Automation Engine dedykowana stricte dla rynku druku wielkoformatowego – I-Cut Automate Module, która ma być dostępna w sprzedaży pod koniec roku. Nowe rozwiązanie ma pozwalać drukarzom na automatyczne przygotowanie produkcji, wyczyszczenie grafiki, normalizacji do jednego formatu, przygotowania i optymalizacji kolorystyki oraz zamontowania pod odpowiedni rozmiar.

 
 
 
 

 

 

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty