Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

W ślad za klientem

Data publikacji: kwiecień 2011

 

© Fotolia
Przekaz może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów.

GMC Software Technology wprowadziła do swojej oferty GMC Inspire. Jest to samodzielna platforma, pozwalająca przedsiębiorstwom na automatyzację i kontrolę całego cyklu komunikacji z klientami: od pozyskania informacji na temat osobistych motywów skłaniających ludzi do zakupu i intencji, jakie nimi kierują, poprzez produkcję wielokanałowej komunikacji na zarządzaniu zwrotnymi odpowiedziami skończywszy. Umożliwiając integrację kanałów komunikacyjnych między poszczególnymi jednostkami biznesowymi, GMC Inspire zapewnia stabilną, zgodną i trafną komunikację wielokanałową. Rozwiązanie jest wyposażone w zaawansowany algorytm analityczny, który przetwarza zebrane w systemie dane i pozwala na wyświetlenie ich w odniesieniu do indywidualnego odbiorcy. Co więcej, program umożliwia pozyskiwanie i gromadzenie informacji o motywach, jakimi kierują się ludzie przy dokonywaniu zakupów, ich preferencji i profili społecznych. Kolejna funkcja GMC Inspire wiąże się z komunikacją z klientami: rozwiązanie to umożliwia kontrolę biznesowych działań użytkownika, wprowadza zasady dynamicznego projektowania i funkcje zarządzania treścią. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą za jego pomocą tworzyć wysokonakładowe, strukturyzowane przekazy komunikacyjne jak również zapewnić komunikację interaktywną i „na żądanie”. Przekaz komunikacyjny może zostać zoptymalizowany z myślą o najbardziej wydajnych kanałach dotarcia do klientów, w tym wstępnej wysyłce z zastosowaniem Internetu i telefonii komórkowej, SMS-ach, e-mailach, materiałach drukowanych, faksach, kanałach RSS oraz innych formach komunikacji. Rozwiązanie GMC Inspire pozwala też na pozyskiwanie, śledzenie i zarządzanie odpowiedziami napływającymi od klientów poprzez wszystkie kanały komunikacji. Korporacyjny system zarządzania odpowiedziami w automatyczny sposób aktualizuje systemy biznesowe i wskazuje na dalsze działania w zakresie komunikacji z odbiorcą.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty