Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Druga lekcja w "Mimaki School"

 

 

Kształcenie się w zawodzie drukarza w Polsce nie jest rzeczą prostą. Firma Sico Polska wraz z Mimaki postanowiła zmierzyć się z tym problemem, organizując cykl szkoleń pod hasłem „Mimaki School” w miastach całej Polski. Każde z nich będzie dotyczyć innych zagadnień i tematów, a jeden uczestnik będzie mógł wziąć udział we wszystkich. Celem „szkoły” jest podwyższenie kwalifikacji zawodowych, wymiana wiedzy i umiejętności pomiędzy drukarzami z całej Polski i specjalistami współpracującymi z producentami maszyn. Najbliższe spotkanie, które odbędzie się 19 września w Krakowie, będzie dotyczyło druku solwentowego i UV. Wykłady prowadzone będą przez przedstawicieli takich firm jak Mimaki, Sico Polska, MacTac Polska i Ergosoft Szwajcaria. Jak na szkołę przystało, umiejętności słuchaczy Mimaki School będą sprawdzane za pomocą testu. Najlepsi „uczniowie” będą mieli okazję uczestniczyć w gali, która wyłoni najlepszych z najlepszych. Kursy będą odbywać się w Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Warszawie. Ich celem jest przede wszystkim poszerzenie umiejętności polskich drukarzy. Cykl zakończy się wielką galą na torze rajdowym w Bednarach k. Poznania w ramach „ Szkoły bezpiecznej jazdy z Mercedesem”. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: www.mimakischool.pl

 

 

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty