Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Etykietowi eksperci

Trudno zaprzeczyć istotności etykiet, które są znaczącym elementem rynku poligraficznego. Stanowią około pięć procent wolumenu druku, co sprawia, że mają naprawdę wielki potencjał Nie tylko nadają one produktom unikalną tożsamość, ale także często wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Zauważają to także producenci maszyn do zadruku, którzy pragną dostarczyć swoim klientom jak najwięcej wartościowych treści przystosowanych do ery cyfrowej. W związku z tym Heidelberg i Gallus przedstawiły wspólny projekt. Cyfrowy, anglojęzyczny portal wiedzy na temat etykiet „Label Experts”, dostępny pod adresem https://label-experts.com. Za jego pomocą firmy pragną komunikować się z klientami. Oferują im dostęp do ekskluzywnej wiedzy eksperckiej i starają się udowodnić, że rozumieją branże druku etykiet. Siłą portalu ma być zrozumienie klientów i ich codziennych problemów. Warto zaznaczyć, że wymagania dotyczące etykiet zmieniają się nieustannie i to w bardzo szybkim tempie. Coraz popularniejsze stają się krótkie serie, personalizacja czy nietypowe uszlachetnienie. Gallus i Heidelberg pragną nie tylko oferować klientom maszyny, pozwalające na wydrukowanie takich etykiet, ale także dzielić się wiedzą, pomagającą w spełnieniu najważniejszych i najnowszych wymagań rynkowych. A jak wiadomo – wiedza jest niezwykle wartościowa.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty