Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Piłka z barokowym nadrukiem

 

W poniedziałek, 16 grudnia, na rynku pojawiła się piłka od Versace możliwa do kupienia już od 225 dolarów. Fani sportu, a jednocześnie luksusowego domu mody, z pewnością docenią krok Versace w kierunku podbicia stadionów. Każda piłka została zadrukowana na całej powierzchni z charakterystycznym dla marki wzorem Barocco. Dostępne są też piłki do piłki nożnej i futbolu amerykańskiego – te do koszykówki, jak i piłka do „nogi” są wykonane z gumy, a piłka do futbolu amerykańskiego wykonana jest z mieszanki poliuretanu, aby zapewnić jej błyszczący wygląd. Na każdym modelu nadrukowano złoty design, a dodatkowo go uszlachetniono.

 

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty