Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Premiera warta zauważenia

Targi Fespa stały się doskonałą okazją do zaprezentowania innowacyjnych i nowoczesnych urządzeń. Skorzystał z niej także Canon, który przedstawił nowe urządzenie Océ Colorado 1650. Działa ono w oparciu o nocy, elastyczny atrament i technologię Océ FLXfinish. Ma na celu zaspokojenie potrzeb klientów oczekujących wszechstronności produkcji na różnorodnych nośnikach. Urządzenie zadrukowuje materiały o szerokości do sześćdziesięciu czterech cali. Bazuje na wydajności druku i jakości obrazu znanych z modelu Océ Colorado 1640. Zapewnia przy tym możliwość zadruku aplikacji niestandardowych, takich jak samoprzylepne winyle, pokrycia ścienne, płótna, tkaniny oraz grafiki podświetlane, wymagające duże elastyczności w kwestii montażu i oprawiania. Nowe urządzenie wykorzystuje nową wersję atramentu Canon UVgel, która została zaprojektowana z myślą o maksymalnej elastyczności poprzez zwiększenie rozciągliwości każdej utwardzonej kropli atramentu. Dzięki temu wydruki mogą być gięte i składane, kiedy mamy do czynienie z aplikacjami elastycznymi i nie zachodzi ryzyko ich pękania. Ponadto Océ Colorado 1650 wykorzystuje Océ FLXfinish – technologię stanowiącą nowe podejście do utwardzania diodami LED, która umożliwia użytkownikowi wybór pomiędzy trybami matowymi lub błyszczącymi dla każdego indywidualnego wydruku. W efekcie pozwala ona uzyskać różne wykończenia bez konieczności zmiany tuszu lub nośnika. Błyszczące wykończenie nadaje wyjątkowego efektu wizualnego takim aplikacjom, jak banery i plakaty, podczas gdy matowy wygląd jest szczególnie atrakcyjny w przypadku wysokiej jakości aplikacji wewnętrznych oglądanych w sztucznym świetle, takich jak pokrycia ścienne lub materiały POS.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty