Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Print Experience Centre. Przestrzeń inspiracji i współpracy

© Fujifilm

Fujifilm Europe uruchomiło Print Experience Centre (PEC) – innowacyjną koncepcję, mającą na celu podniesienie wartości medium druku poprzez zintegrowane doświadczenia, od wydruków fotograficznych po przemysłowe. Przestrzeń, łącząca najbardziej zaawansowane technologie i produkty z działów Graphic Communications i Photo Imaging, znajduje się w nowej europejskiej siedzibie Fujifilm w Ratingen, na obszarze projektowym o powierzchni 1200 metrów kwadratowych.

 

PEC to dla odwiedzających miejsce inspiracji i przestrzeń współpracy, w której mogą doświadczyć teraźniejszości i przyszłości branży poligraficznej we wszystkich jej najszerszych formach. W PEC przeprowadzane będą szkolenia i pokazy dla klientów i partnerów Fujifilm. Przestrzeń daje także możliwość eksperymentowania z różnymi mediami, w celu osiągnięcia innowacyjnych, ale i optymalnych wyników drukowania. Obszar jest wyposażony w przestrzeń co-workingową i eventową. Yoshiki Kimura, prezes i dyrektor zarządzający Fujifilm Europe, przyznał: „Z wielką ekscytacją rozpoczynam działalność Print Experience Centre, unikalnej koncepcji poświęconej światu drukowanego obrazu, która uzupełnia zainaugurowane w zeszłym roku wyposażenie doświadczalne naszej europejskiej siedziby w Ratingen. W tych przestrzeniach oferujemy naszym klientom możliwość zapoznania się z technologiczną wizją Fujifilm. Jesteśmy przekonani, że PEC będzie źródłem wielkiej inspiracji do nawiązywania nowych partnerstw i wzmacniania tych istniejących.” W Print Experience Centre znajdują się między innymi takie technologie od Fujifilm, jak DE100-XD, CX 3240, Acuity Prime czy Revoria Press PC1120.

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty