Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Print Shop Analytics

W pierwszej kolejności aplikacja będzie dostępna dla maszyn arkuszowych. Następnie obejmie także urządzenia do prepressu oraz postpressu.

© Heidelberger Druckmaschinen

Podczas swojego wirtualnego wydarzenia „Tydzień Innowacji” („Innovation Week”) firma Heidelberg zaprezentowała pierwszą opartą na chmurze aplikację systemu Prinect - Print Shop Analytics. To pierwsza aplikacja „cyfrowego ekosystemuHeidelberg Plus, który zostanie udostępniony klientom w przyszłym roku. Po zalogowaniu oferuje on użytkownikom takie usługi jak sklep internetowy (eShop) umożliwiający zakup materiałów eksploatacyjnych oraz Heidelberg Assistant, pozwalający użytkownikom na monitorowanie procesów produkcyjnych i tworzenie raportów dotyczących wydajności maszyn drukujących. Użytkownicy systemu mogą wykonywać te czynności zdalnie za pomocą dowolnego urządzenia mobilnego.

Nowa aplikacja została stworzona we współpracy z drukarnią Pinguin Druck, która prowadzi działalność w dwóch lokalizacjach w Berlinie. Rozwiązanie umożliwia zdalne sterowanie procesami produkcyjnymi w drukarni w czasie rzeczywistym za pomocą smartfonu, tableta lub komputera. Print Shop Analitycs rejestruje i monitoruje wskaźniki KPI drukarni i wysyła powiadomienia do operatorów w razie ewentualnych problemów i błędów. Wszystko to odbywa się na cyfrowym interfejsie, na którym widoczne są również wybrane analizy i zalecenia dotyczące produkcji. Aplikacja pozwala również optymalizować procesy produkcyjne, sugerując możliwe rozwiązania dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji. Włączenie firmy Pinguin Druck do testów aplikacji zaowocowało nowymi funkcjami, takimi jak np. możliwość skonfigurowania urządzenia tak, aby pokazywało zmarnowane arkusze jako wartość pieniężną, a nie tylko liczbę arkuszy. Jak dodaje Alexander Mende, dyrektor generalny Pinguin Druck, aplikacja umożliwia zmianę konfiguracji w zależności od potrzeb operatora.

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty