Kalendarium

24-26.11.2020 · InPrint Munich, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

25.02-03.03.2021 · Interpack, Düsseldorf

20-30.04.2021 · drupa, Düsseldorf

Zmiany w zarządzie Koenig&Bauer

 Kiedy Heidelberg redukuje zarząd to Koenig&Bauer wręcz przeciwnie. Mowa o nowym dyrektorze sektora Digital Rolfie Sammeck, który będzie odpowiedzialny za rozwój tego działu w Koenig & Bauer.  W ostatnich miesiącach firma Heidelberg rozstała się z dwoma członkami zarządu między innymi dr Ulrichem Hermannem. Był on odpowiedzialny za wprowadzenie modeli biznesowych takich jak Heidelberg Digital Unit (HDU).  Koenig & Bauer obrał inna strategię i wyznaczył Rolfa Sammecka na nowego dyrektora odpowiedzialnego za sektor Digital. Stanowisko to nigdy wcześniej nie istniało w spółce. Do zadań nowego dyrektora należy kształtowanie już rozpoczętego procesu cyfryzacji oraz koordynacja transformacji całej grupy w tym zakresie. Ponadto Rada Nadzorcza Koenig&Bauer AG powołała dwóch nowych członków zarządu Michael Ulverich i dr Stephen M. Kimmich. Od 15 kwietnia 2020 r. Ulverich objął stanowisko dyrektora generalnego. Do jego obowiązków należą zarządzanie materiałami, zakupami, logistyka w zakładach produkcyjnych w Würzburgu i Radebeul oraz w spółce zależnej w Frankethhal. Wcześniej Ulverich był dyrektorem zarządzającym i dyrektorem operacyjnym w Krauss-Maffei-Wegmann.

Również od 15 kwietnia 2020 r. dr Kimmich przejął zadania dyrektora finansowego w Koenig& Bauer. Wcześniej był on dyrektorem finansowym Joyson Safety Systems w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Pełnił też funkcję dyrektora zarzadzającego Joyson Safety Systems Germany GmbH. Zastąpi on dr Mathias Dähn, który w porozumieniu z Radą Nadzorczą odejdzie ze spółki w dniu 30 kwietnia 2020 roku.

Dodatkowo ze względu na obostrzenia związane z epidemią koronawirusa walne zgromadzenie Koenig&Bauer w Würzburgu zostało przeniesione na 14 lipca 2020 r.

 

Komentarz miesiąca

Pesymistyczne prognozy

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, najnowsze prognozy dla polskiego rynku reklamowego nie są optymistyczne. Już w tej chwili spowolnienie wzrostu gospodarczego przynosi duże straty w turystyce, transporcie czy handlu (oprócz branży spożywczej).

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty