Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Biznes

CareAR Software Business

Xerox utworzył nową firmę łączącą CareAR, DocuShare i XMPie w ramach jednej spółki holdingowej o nazwie CareAR Holdings. CareAR będzie kierowany przez prezesa i dyrektora operacyjnego Xeroxa - Steve’a Bandrowczaka, który w nowej firmie objął funkcję przewodniczącego oraz Sam’a Waicberga, założyciela Care, który został prezesem nowej jednostki.

więcej »

Atramentowe partnerstwo

Canon zawarł umowę z Cimpress, na mocy której będzie dostarczać maszyny do druku atramentowego do zakładów firmy. Do tej pory nie sprecyzowano jednak, ilu maszyn dotyczy umowa, ani które lokalizacje zostaną objęte instalacjami. Obecnie technologia do produkcji akcydensów firmy Canon dostępna jest w co najmniej dwóch zakładach Cimpress.

więcej »

Tadeusz Kuczkowski w zespole

Tadeusz Kuczkowski został nowym dyrektorem sprzedaży systemów produkcyjnych w firmie Ricoh Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą systemów do druku produkcyjnego oraz druku wielkoformatowego. Nowy dyrektor sprzedaży jest związany z branżą poligraficzną od ponad 20 lat.

więcej »

Flint Group sprzedaje XSYS

Firma Flint Group podpisała umowę sprzedaży oddziału XSYS, zajmującego się opracowywaniem i dostarczaniem rozwiązań dla przemysłu opakowaniowego, w tym m.in. płyt drukarskich. Nabywcą została spółka Lone Star Funds. Po zamknięciu transakcji, zespół zarządzający XSYS będzie kierowany przez Antoine Fadyego na stanowisku dyrektora generalnego.

więcej »

Inwestycja w bio-celulozę

Fedrigoni, producent papierów specjalnych dla produkcji opakowań, etykiet i materiałów samoprzylepnych klasy premium, przejął 70 procent udziałów w spółce NewCo, która będzie produkować tacki wewnętrzne do opakowań na artykuły luksusowe wykonane w całości z termoformowanej, biodegradowalnej i przyjaznej dla środowiska celulozy.

więcej »

Podwyżki Feldmuehle

Firma Feldmuehle, producent etykiet i elastycznych papierów opakowaniowych, zapowiedziała podwyżki cen papieru etykietowego we wszystkich gatunkach o co najmniej 10 procent. Jak podkreśla producent, stały wzrost kosztów surowców, energii i transportu sprawia, że wzrost cen jest nieunikniony.

więcej »

Nowy business manager

Mike Horsten dołączył do firmy Agfa na stanowisku global business managera i będzie odpowiedzialny za sprzedaż i dystrybucję rozwiązań z serii InterioJet. Jak podkreśla firma, nowy członek załogi wnosi do Agfy ponad 30 lat doświadczenia w zakresie strategii marketingowej i sprzedaży, w tym w większości rozwiązań druku atramentowego.

więcej »

Heidelberg sprzedaje Docufy

Firma Heidelberger Druckmaschinen podjęła decyzję o sprzedaży spółki zależnej Docufy firmie inwestycyjnej Elvaston Capital Management. Jak podkreśla, krok ten jest częścią strategii, która zakłada cyfrową transformację procesów w oparciu o przetwarzanie danych w chmurze. Firma połączyła swoje działania w zakresie urządzeń peryferyjnych z portfolio Docufy w grudniu 2019 roku.

więcej »

Hubergroup podnosi ceny

Firma Hubergroup wprowadza kolejną podwyżkę cen swoich produktów ze względu na „ogromny wzrostkosztów surowców i transportu. Pierwsza zmiana cen miała miejsce w maju tego roku. Jak podkreśla producent, przemysł farb drukarskich został poważnie dotknięty przez rosnące koszty transportu i kluczowych składników, w tym pigmentów, takich jak dwutlenek tytanu, a także żywic i rozpuszczalników.

więcej »

B2B Shop w Europapier Polska

Europapier Polska uruchomił platformę zakupową o nazwie B2B Shop - narzędzie, które umożliwia składanie internetowych zamówień na produkty z asortymentu firmy. W ofercie producenta znaleźć można ponad 2000 artykułów - od papierów poligraficznych, biurowych, ozdobnych, po media dla reklamy i materiały opakowaniowe.

więcej »

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty