Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Opakowaniowe webinaria

Pierwszy webinar z lipcowej serii spotkań firmy Heidelberg odbędzie się 15 lipca o godzinie 9:00.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Heidelberg organizuje w lipcu dwa wirtualne wydarzenia, podczas których zaprezentowane zostaną możliwości najnowszej maszyny - Speedmaster CX 104. Pierwszy z nich odbędzie się 15 lipca 2021 roku pod hasłem „Elastyczna produkcja składanych kartonów”. Głównym tematem wydarzenia będzie nowy moduł powlekający, który umożliwia znacznie szybsze przezbrajanie dla różnych aplikacji. Jak podkreśla firma Heidelberg, innowacyjny i wygodny system sterowania zwiększa dostępność maszyny i łatwość obsługi dla operatorów. Nowe opcje dodatkowe, szczególnie w zakresie UV, zapewniają stabilność procesu nawet przy najwyższych prędkościach.

Drugie ze spotkań odbędzie się 22 lipca pod hasłem „Rozszerz swój model biznesowy o druk opakowań z maszyną Speedmaster CX 104”. Spotkanie przeznaczone jest zarówno dla drukarni akcydensowych, jak i opakowań, oraz tych, którzy dopiero planują rozpoczęcie działalności w produkcji opakowań. Jak podkreśla firma, Speedmaster CX 104 został opracowany właśnie z myślą o elastycznej produkcji i przejścia z druku akcydensów na produkcję opakowań kartonowych. Jest to możliwe dzięki wielu udoskonaleniom, takim jak m.in. w pełni autonomiczny proces przezbrajania, technologia drip-off oraz funkcja powlekania punktowego. Ponadto na webinarze zaprezentowane zostaną procesy związane ze zmianą podłoża, arkuszy podkładowych czy wałka rastrowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty