Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Heidelberg sprzedaje Docufy

Jak podkreśla dyrektor finansowy Marcus Wassenberg, koncentracja na podstawowych obszarach wzrostu stwarza firmie nowe możliwości finansowe, a w połączeniu z dobrą sytuacją w zakresie zamówień firma może podnieść prognozę wyniku operacyjnego na rok obrotowy 2021/2022.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Heidelberger Druckmaschinen podjęła decyzję o sprzedaży spółki zależnej Docufy firmie inwestycyjnej Elvaston Capital Management. Jak podkreśla, krok ten jest częścią strategii, która zakłada cyfrową transformację procesów w oparciu o przetwarzanie danych w chmurze. Firma połączyła swoje działania w zakresie urządzeń peryferyjnych z portfolio Docufy w grudniu 2019 roku. Docufy jest jednym z wiodących dostawców oprogramowania do zarządzania danymi, który opracowuje i sprzedaje wysokiej jakości produkty i rozwiązania programowe, a także oferuje usługi konsultingowe i wdrożeniowe, szkolenia oraz usługi SaaS. Do jej klientów należą działające na skalę międzynarodową przedsiębiorstwa z krajów niemieckojęzycznych, w tym kilka spółek notowanych na giełdzie DAX. Rozwiązania Docufy umożliwiają firmom optymalizację procesów, począwszy od pozyskiwania danych, poprzez przetwarzanie i dystrybucję.

Firma Heidelberg spodziewa się, że transakcja przyniesie zysk w wysokości ponad 20 milionów euro. Ze względu na oczekiwany dochód z zarządzania aktywami w ramach transformacji korporacyjnej, które będą wyższe niż przewidywano na początku roku obrotowego, Heidelberg podnosi prognozę wyniku operacyjnego na rok obrotowy 2021/22. Spółka oczekuje marży EBITDA w przedziale 7-7,5 procent (poprzednio: 6-7 procent).

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty