Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Szybko i elastycznie

Na zdjęciu od lewej: Michael Koch z firmy Heidelberg Deutschland, Eugen Kölling właściciel drukarni HP-Etikett, Andreas Hansen (szef produkcji) i Stefan Bollens (operator) z drukarni HP-Etikett przed jedną z dwóch maszyn Labelmaster.

© Gallus

Niemiecka drukarnia HP-Etikett zainwestowała w dwie nowe maszyny fleksograficzne Gallus Labelmaster z utwardzaniem LED-UV, aby zwiększyć możliwości produkcji wysokozdobionych etykiet samoprzylepnych.

Drukarnia została założona w 1972 roku i obsługuje głównie rynek spożywczy, przemysł chemiczny i logistyczny. Z parkiem maszynowym składającym się obecnie z dziewięciu maszyn, zarówno fleksograficznych jak i cyfrowych, drukarnia szybko i elastycznie realizuje zlecenia klientów - od prostych, ekonomicznych zamówień po skomplikowane, 8-kolorowe etykiety z tłoczeniem, laminacją i drukiem etykiet wielowarstwowych.

Pierwsza z dwóch maszyn Gallus Labelmaster to 8-kolorowe urządzenie, wyposażone w moduł tłoczenia folii na zimno oraz narzędzie do laminacji, oferujące idealne warunki do produkcji wysokiej klasy etykiet. Drugi Gallus Labelmaster posiada pięć zespołów drukujących, a także opcję drukowania etykiet wielowarstwowych (delam-relam). Dzięki urządzeniu przesuwającemu wstęgę, drukarnia może drukować i sztancować etykiety wielowarstwowe. Przy szerokości zadruku 440 mm obie linie wyposażone w system utwardzania farby LED UV firmy Gew, rotacyjny zespół sztancujący oraz przewijarkę MR Touch Quick.

Elastyczność, niezawodność i wysoka prędkość produkcji to główne cechy maszyn, które zadecydowały o instalacji tych w maszyn w drukarni. Gallus Labelmaster przekonuje również drobnymi szczegółami. Maszyna umożliwia wymianę komór farbowych w bardzo krótkim czasie - operator przygotowuje i czyści komorę farbową poza maszyną, dzięki czemu wymiana przebiega sprawnie w ciągu kilku minut.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty