Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Heidelberg HD4You

 Wiosną 2021 roku firma Heidelberg podzieli się swoją wiedzą na temat opakowań i innowacyjnymi nowymi produktami podczas trzech webinariów.

© Heidelberg

Heidelberger Druckmaschinen uruchamia wiosenną serię trzech webinarów pod hasłem HD4You, dotyczących trendów w druku opakowań. Platforma będzie okazją do zaprezentowania najnowszych rozwiązań firmy i zapewnienia klientom interaktywnej formy spotkania. Pierwszy bezpłatny webinar z hasłem „Niezawodna i wydajna produkcja opakowań” odbędzie się 4 marca 2021 roku o godzinie 9:00 oraz o godzinie 16:00, i będzie dotyczyć automatyzacji produkcji składanych kartonów. Następnie uczestnicy będą mogli zadawać pytania dotyczące tematów przepływu prac, rozwiązań maszynowych i postpressu, bezpośrednio do ekspertów w trzech różnych sesjach. Drugie webinarium odbędzie się 25 marca pod hasłem „Rozszerz swoją działalność o produkcję opakowań”. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób istniejąca drukarnia akcydensowa może rozpocząć produkcję drukowanych kartonów składanych. Trzecie spotkanie odbędzie się 27 kwietnia i dotyczyć będzie zagadnienia „Jednoprzebiegowych aplikacji specjalnych w opakowaniach”, czyli wydajnych sposobów na produkcję składanych kartonów z efektami specjalnymi w jednym przejściu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty