Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy Manager w Fujifilm. Maszyny Revoria już w Polsce

Agnieszka Głowacka

©Fujifilm

Maszyny drukujące Revoria Press PC1120 i Revoria Press E1 są teraz dostępne także w Polsce. Revoria to maszyny z produkcją kolorową z jednoprzebiegowym sześciokolorowym zespołem drukującym CMYK wraz z maksymalnie dwoma tonerami specjalnymi (biały i różowy, złoty, srebrny, lakierowy). Rozwiązania, które zostały wprowadzone na rynek w 2021 r., wywarły znaczący wpływ na wyniki sprzedaży w Niemczech, Austrii, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii. Niedawno Revoria Press PC1120 i Revoria Press E1 zostały także wprowadzone na rynek w Czechach. Teraz Polska dołącza do rosnącej listy krajów, które mogą skorzystać z nowego rozwiązania dostarczonego przed Fujifilm. Firma mianowała Agnieszkę Głowacką, która ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie, na stanowisko POD Business Development Manager w Polsce w celu nadzorowania rozwoju biznesu. „Oferta Fujifilm otwiera ogromne możliwości dla polskich drukarzy i jestem podekscytowana, że mogę być częścią tego procesu" mówi Głowacka. Aby zmaksymalizować zasięg rynkowy Revoria, Fujifilm ściśle współpracuje z lokalnymi, regionalnymi dealerami w całej Europie. „Retoria Fujifilm gwarantuje elastyczność i kreatywność. Ogromny potencjał rynkowy jest szybko realizowany, a producent inwestuje w rekrutację i współpracę z dystrybutorami w całej Europie, którzy posiadają niezbędną wiedzę na temat lokalnego rynku, aby umożliwić nam dotarcie do właściwych klientów”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty