Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

AR Packaging - Nowa marka pod nową nazwą

 

Na rynku opakowaniowym pojawiła się nowa marka ÅR Packaging. Powstała ona poprzez przejęcia wielu producentów opakowań a głównie drukarń opakowań. Obecnie Grupa ÅR Packaging jest jednym z wiodących europejskich producentów w sektorze opakowań, z zakładami produkcyjnymi aż w 13 krajach. Warto również wspomnieć, że od 2020 roku jednym z członków Grupy jest również polska firma BSC Drukarnia Opakowań - dostawca opakowań z tektury i papieru, którego ponad 80 procent produkcji trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Procter&Gamble, McDonald’s, Henkel, Avon czy Colgate. Wspólnym celem AR Packaging jest przede wszystkim jest tworzenie wartości dodanej dla klientów poprzez oferowanie szerokiej gamy produktów i dogłębną znajomość rynku opakowań. Od teraz te marki będą się łączyć i działać pod tą samą nazwą.

„Koordynacja naszych marek zapewnia klientom lepszy dostęp do naszej połączonej i kompleksowej oferty, w tym do naszych opakowań na wielu podłożach„ - powiedział dyrektor naczelny AR Packafing, Harald Schulz.

AR Packaging ma dużą bazę klientów z międzynarodowych firm w ponad 50 krajach na całym świecie, w tym również klientów regionalnych i lokalnych. Firma projektuje i produkuje opakowania elastyczne i kartonowe dla wielu firm w branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i cukierniczej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty