Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

AR Packaging - Nowa marka pod nową nazwą

 

Na rynku opakowaniowym pojawiła się nowa marka ÅR Packaging. Powstała ona poprzez przejęcia wielu producentów opakowań a głównie drukarń opakowań. Obecnie Grupa ÅR Packaging jest jednym z wiodących europejskich producentów w sektorze opakowań, z zakładami produkcyjnymi aż w 13 krajach. Warto również wspomnieć, że od 2020 roku jednym z członków Grupy jest również polska firma BSC Drukarnia Opakowań - dostawca opakowań z tektury i papieru, którego ponad 80 procent produkcji trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Procter&Gamble, McDonald’s, Henkel, Avon czy Colgate. Wspólnym celem AR Packaging jest przede wszystkim jest tworzenie wartości dodanej dla klientów poprzez oferowanie szerokiej gamy produktów i dogłębną znajomość rynku opakowań. Od teraz te marki będą się łączyć i działać pod tą samą nazwą.

„Koordynacja naszych marek zapewnia klientom lepszy dostęp do naszej połączonej i kompleksowej oferty, w tym do naszych opakowań na wielu podłożach„ - powiedział dyrektor naczelny AR Packafing, Harald Schulz.

AR Packaging ma dużą bazę klientów z międzynarodowych firm w ponad 50 krajach na całym świecie, w tym również klientów regionalnych i lokalnych. Firma projektuje i produkuje opakowania elastyczne i kartonowe dla wielu firm w branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej i cukierniczej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty