Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Projekt: eko-opakowania

Od lewej: Michał Drożdż (Koenig & Bauer), Andrzej Płatek, Krzysztof Rosłaniec (obaj Dot2Dot), Sven Strzelczyk, Jan Korenc (obaj Koenig & Bauer).

Grupa Dot2Dot z zakładem w Gdańsku zainwestowała w rozwiązania producenta Koenig&Bauer, w tym maszynę Rapida 106-8-LTTL z modułem do foliowania na zimno. Inwestycja była ściśle związana z projektem badawczym grupy, dotyczącym wprowadzenia nowych proekologicznych rozwiązań opakowaniowych.

Grupa Dot2Dot to w praktyce trzy zakłady poligraficzne znajdujące się w Gdańsku, Batorowie koło Poznania i w Nowym Koniku koło Warszawy. Firma specjalizuje się w produkcji opakowań kartonowych dla różnych marek branży kosmetycznej i spożywczej, oraz dla dużej i średniej wielkości przedsiębiorstw z wielu segmentów rynkowych. Działalność grupy rozwija się także na rynki zagraniczne i dotyczy przede wszystkim krajów Unii Europejskiej.

Na potrzeby projektu przed wybraniem oferty proponowanej przez firmę Koenig & Bauer, Dot2Dot przeprowadziło postępowanie zgodne z zasadą konkurencyjności. Obejmowało ono inwestycję w nową maszynę offsetową, moduł do foliowania na zimno, dwie wieże lakierujące, systemy suszenia i zaawansowane rozwiązania kontrolno-pomiarowe. Najlepiej dopasowaną ofertą okazały się rozwiązania producenta Koenig & Bauer, którego maszyna zostanie uruchomiona w zakładzie firmy w pierwszym kwartale 2021 roku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty