Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Fujifilm inwestuje w nową fabrykę

Budując nową fabrykę dyspersji w Stanach Zjednoczonych, firma zapewni ciągłość produkcji najwyższej jakości wyrobów i wzmocni globalne zdolności produkcyjne, aby zaspokoić przyszłe potrzeby rosnącego rynku przemysłowego druku inkjetowego.

© Fujifilm

Firma Fujifilm Imaging Colorants, spółka zależna Fujifilm, wybuduje nowy zakład produkcyjny dyspersji pigmentowych, tj. barwników do atramentów pigmentowych na bazie wody, przeznaczonych do druku inkjetowego. Budowa rozpocznie się w kwietniu 2021 roku, a jej zakończenie zaplanowano na 2022 rok. Inwestycja związana z budową wyniesie około 19 milionów dolarów.

Jak podkreśla producent, technologia druku inkjetowego jest w stanie zapewnić szybki, wszechstronny druk zmiennych danych w małych i dużych nakładach. Poza drukiem komercyjnym i wydawniczym, zastosowania druku inkjetowego obejmują także takie dziedziny przemysłowe, jak druk opakowań. W szczególności istnieje rosnąca potrzeba wykorzystania wodnych atramentów pigmentowych do druku inkjetowego, które mają niski wpływ na środowisko oraz potencjał do spełnienia wymogów bezpieczeństwa opakowań żywności. Obecnie zakład FFIC w Stanach Zjednoczonych wytwarza atramenty wodne do druku inkjetowego. Dodając nowy zakład produkujący dyspersje pigmentowe (główny barwnik w wodnych atramentach pigmentowych do druku inkjetowego), będzie w stanie wytwarzać spójne, pełnowartościowe wodne atramenty pigmentowe do druku inkjetowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty