Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Fujifilm inwestuje w nową fabrykę

Budując nową fabrykę dyspersji w Stanach Zjednoczonych, firma zapewni ciągłość produkcji najwyższej jakości wyrobów i wzmocni globalne zdolności produkcyjne, aby zaspokoić przyszłe potrzeby rosnącego rynku przemysłowego druku inkjetowego.

© Fujifilm

Firma Fujifilm Imaging Colorants, spółka zależna Fujifilm, wybuduje nowy zakład produkcyjny dyspersji pigmentowych, tj. barwników do atramentów pigmentowych na bazie wody, przeznaczonych do druku inkjetowego. Budowa rozpocznie się w kwietniu 2021 roku, a jej zakończenie zaplanowano na 2022 rok. Inwestycja związana z budową wyniesie około 19 milionów dolarów.

Jak podkreśla producent, technologia druku inkjetowego jest w stanie zapewnić szybki, wszechstronny druk zmiennych danych w małych i dużych nakładach. Poza drukiem komercyjnym i wydawniczym, zastosowania druku inkjetowego obejmują także takie dziedziny przemysłowe, jak druk opakowań. W szczególności istnieje rosnąca potrzeba wykorzystania wodnych atramentów pigmentowych do druku inkjetowego, które mają niski wpływ na środowisko oraz potencjał do spełnienia wymogów bezpieczeństwa opakowań żywności. Obecnie zakład FFIC w Stanach Zjednoczonych wytwarza atramenty wodne do druku inkjetowego. Dodając nowy zakład produkujący dyspersje pigmentowe (główny barwnik w wodnych atramentach pigmentowych do druku inkjetowego), będzie w stanie wytwarzać spójne, pełnowartościowe wodne atramenty pigmentowe do druku inkjetowego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty