Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowy zakład w Dobroszycach

Strategiczne położenie nowego zakładu w samym środku Europy pozwoli producentowi zaspokoić potrzeby rynku w Polsce oraz w regionach Europy Środkowej i Wschodniej

© Fedrigoni

Fedrigoni, międzynarodowy producent papierów specjalnych, wysokiej jakości opakowań, grafik i etykiet samoprzylepnych, otworzył nowe centrum cięcia i dystrybucji dla działu produktów samoprzylepnych w miejscowości Dobroszyce (Polska).

Jak podreśla firma, strategiczne położenie nowego zakładu w samym środku Europy pozwoli producentowi zaspokoić potrzeby rynku w Polsce oraz w regionach Europy Środkowej i Wschodniej, zapewniając lepszą obsługę, skrócenie czasu dostawy oraz dostępność szerszej gamy papierów premium i wysokiej jakości materiałów samoprzylepnych. Posiadając możliwość cięcia wzdłużnego o szerokości 2 m, zakład będzie również oferował nowe usługi w zakresie obróbki wybranych materiałów. Otwarcie nowego centrum dodatkowo umacnia pozycję firmy na rynku etykiet wrażliwych wraz z markami Arconvert, Manter oraz Ritrama. Grupa Fedrigoni jest jednym z liderów w dziedzinie produkcji etykiet dla sektora win i odgrywa wiodącą rolę w sektorze spożywczym oraz logistycznym, a także w zaawansowanych technologicznie foliach samoprzylepnych do produktów farmaceutycznych, napojów i środków higieny osobistej oraz samoprzylepnych materiałach do komunikacji wizualnej i promocyjnej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty