Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Heidelberg wykupuje obligacje

Spłata wysokoprocentowanych obligacji pozwoli firmie Heidelberg na zaoszczędzenie 12 milionów euro rocznie.

Wiodący producent maszyn drukujących Heidelberg podejmuje kolejny krok w kierunku stabilizacji i transformacji finansowej. Firma spłaci wysokooprocentowane obligacje o łącznej wartości 150 milionów euro, których termin zapadalności wypada w 2022 roku. Zwrot zostanie sfinansowany z rezerw gotówkowych i odciąży roczny wynik finansowy firmy o około 12 milionów euro. Producent dokona bezzwłocznej spłaty obligacji po otrzymaniu 380 mln euro ze środków z Heidelberg Pension-Trust, przekazanych w celu refinansowania i przekształcenia oraz sprzedaży Grupy Gallus. Po planowanym wykupie obligacji firma nadal będzie znajdować się w stabilnej sytuacji finansowej, między innymi dzięki konsorcjalnej linii kredytowej, która została uzgodniona do 2023 roku.

„Dotrzymujemy słowa i intensywnie pracujemy, aby konsekwentnie wdrażać środki zapowiedziane w programie, który przedstawiliśmy w marcu. Przedterminowa spłata obligacji to kolejny kamień milowy w ulepszaniu naszej struktury finansowej. ”- mówi Marcus A. Wassenberg, dyrektor finansowy Heidelberga.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty