Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Więcej niż maszyna

Data publikacji: wrzesień 2010

 

Pod hasłem „More than just a press”, Nilpeter wprowadza na rynek kolejne maszyny fleksograficzne dla druku na wąskiej wstędze. Producenci opakowań i etykiet będą mogli korzystać z wydajnych systemów wykorzystujących technologię suszenia UV.

 

Najnowsze uzupełnienie rodziny maszyn drukujących w technologii UV-flekso stanowi urządzenie FG-4200 o maksymalnej szerokości wstęgi 420 mm. Ośmiokolorowa maszyna jest niezwykle elastyczna pod kątem wykorzystywanych podłoży. Może zadrukowywać szerokie spektrum materiałów do druku etykiet i opakowań. FG-4200 korzysta z innowacyjnej technologii podwójnego napędu servo-drive oraz lekkich tulei fleksograficznych. System plasuje się pomiędzy modułową linią urządzeń FA a wysokiej klasy serią FB.

Większą szerokość wstęgi, sięgającą maksymalnie 558 mm, oferuje z kolei druga nowość w portfolio Nilpetera – maszyna FA-6. Urządzenie adresowane jest do drukarń zajmujących się produkcją opakowań i etykiet, które poszukują kompleksowego rozwiązania, zdolnego sprostać wysokim wymaganiom jakościowym. Na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim ośmiokolorowa wersja maszyny FA-6, którą wyposażono jednocześnie w moduły utwardzania promieniami UV oraz system suszący nadmuchem gorącego powietrza. Urządzenie drukuje na szerokim spektrum materiałów opakowaniowych.

Najmniejsza szerokość wstęgi, jaką oferuje Nilpeter to 330 mm i także w tym segmencie firma oferuje wydajny system druku flekso – FB-3300 S, który wyposażony jest w wydajny moduł utwardzania UV oraz suszenia gorącym powietrzem. Dodatkowo, wałki chłodzące pozwalają na druk na materiałach wrażliwych na ciepło. Urządzenie poszerzono o opcje obróbki końcowej, dostępne w trybie inline, pozwalające na kompleksową produkcję ulotek, etykiet oraz bookletów. Maszyna pracuje z prędkością 228 m/min., co pozwala na realizację zlecenia w stosunkowo krótkim czasie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty