Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Rozwój parku maszynowego. Nowy zakup HT Labelprint

© MPS

Firma HT Labelprint z siedzibą w Salzbergen w Niemczech, będąca częścią Optimum Group Germany, zakupiła czwartą maszynę fleksograficzną MPS do druku etykiet wielowarstwowych. Najnowsza, w pełni zautomatyzowana maszyna o szerokości 430 milimetrów oferuje 10 kolorów z opatentowanymi przez MPS rękawami typu E, grawerowanymi laserowo wałkami rastrowymi Apex GTT oraz chłodzonym wodą systemem utwardzania UV GEW E4C.

 

Nowość w HT Labelprint doskonale nadaje się do aplikacji wielowarstwowych. Maszyna zastąpi 22-letnią maszynę fleksograficzną MPS i zapewni bardziej wydajne środowisko produkcyjne i utrzyma konkurencyjność niemieckiej drukarni. Dzięki maszynie MPS, firma będzie w stanie zaoferować klientom więcej możliwości produkcyjnych, jeszcze trafniej odpowiadając na ich potrzeby w zakresie produkcji etykiet i zadruku opakowań giętkich.

 

Bogactwo funkcji

Nowe urządzenie jest wyposażone w funkcję delam/relam, obracarkę wstęgi MPS do drukowania etykiet na spodniej lub klejonej stronie, sitodruk, foliowanie na zimno i laminowanie na szynie. Ponadto, maszyna zawiera stałe przedłużenie wstęgi w niestandardowej ramie z napędzanym serwomechanizmem bębnem chłodzącym, który obejmuje trzywarstwową poprzeczną jednostkę laminującą MPS. Dzięki ergonomicznie zaprojektowanej obniżonej konstrukcji, przedłużenie jest znacznie łatwiejsze w obsłudze, znacznie skracając czas konfiguracji, co jest niewątpliwą zaletą dla operatorów. Nowa maszyna to połączenie doskonałej jakości, wysokiej wydajności i nieograniczonej elastyczności.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty