Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zawsze o krok do przodu

 

Tydzień Innowacji (Innovation Week) 2021 będzie częściowo transmitowany na żywo z przeprojektowanego Print Media Center w Wiesloch-Walldorf.

© Heidelberger Druckmaschinen

„Always a step ahead” to główne hasło Tygodnia Innowacji 2021 organizowanego przez firmę Heidelberger Druckmaschinen. Wirtualne wydarzenie odbędzie się w dniach od 13 do 15 października 2021 roku i będzie transmitowane z jednego z zakładów firmy w Wiesloch-Walldorf, gdzie Heidelberg prezentuje swoje najnowsze technologie offsetowe i cyfrowe dla segmentów rynku akcydensowego, opakowań i etykiet. Każdego dnia program będzie rozpoczynał się relacją na żywo skupiającą się na innym temacie: pierwszego dnia będzie to druk opakowań, natomiast drugiego i trzeciego dnia głównym zagadnieniem będzie cyfryzacja i dywersyfikacja. „Przyspieszamy rozwój inteligentnych rozwiązań cyfrowych, aby sprostać wymaganiom naszych klientów- podkreśla Ludwig Allgoewer, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie Heidelberg. „Podczas Tygodnia Innowacji 2021 po raz kolejny udowodnimy, że jesteśmy liderem w dziedzinie technologii - zawsze o krok przed rozwojem wydarzeń - dla zapewnienia naszym klientom sukcesów biznesowych w przyszłości- dodaje. Odwiedzający to wirtualne wydarzenie będą mieli możliwość zdobycia informacji i poznania dokładnych specyfikacji rozwiązań dostępnych w portfolio firmy na przygotowanych filmach wideo. Swoimi doświadczeniami i wynikami podzielą się także drukarnie, które korzystają z technologii oferowanych przez producenta. Rejestracja na wydarzenie odbywa się na stronie www.heidelberg.com/innovation_week/.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty