Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Wyjątkowa siła druku

Jedną z wielu nagród otrzymała firma Sakawa Printing za swój niezwykły kalendarz Japanese Fishes Calendar.

Fespa ogłosiła tegorocznych zwycięzców konkursu Fespa Awards dla rozwiązań branży druku oraz komunikacji wizualnej.W tym roku do 18 kategorii konkursu zgłosili się uczestnicy z 27 krajów na całym świecie.

Oprócz dotychczasowych kategorii pojawiły się również cztery nowe, związane m. in. z wrappingiem, opakowaniami z papieru i tektury oraz opakowaniami z tworzyw sztucznych.

Listę zwycięzców ogłoszono podczas ceremonii online, zastępującej galę wręczenia nagród na żywo, która miała mieć miejsce podczas targów Global Print Expo w Madrycie.

Spośród zgłoszeń edycji 2020 jurorzy wybrali dwa, które szczególnie wyróżniały się spośród pozostałych. Był to projekt Christiana M. Waltera “New York de Sergio García Sánchez” w kategorii “Serigraphy and Fine Art” oraz firma The Look za nadruk z rolki na rolkę na tekstyliach “Anoc World Beach Games”. Nagrodę „People’s Choice Awards” wygrała firma Sakawa Printing za kalendarz Japanese Fishes Calendar z kategorii “Creative Special Effect - Paper, Board and Plastics”. Tegoroczną innowacją okazał się nadruk 3D na butelce piwa  firmy Haas Die Werbemanufaktur w kategorii „Direct Printing on Three-Dimensional Products”. Wyjątkową nagrodą była także nagroda Young Star 2020 dla najmłodszych działających w branży druku. Otrzymał ją Instytut Technologii Drukowania PVG Maharashtra z Indii za pracę “Save Tigers Before They are Silenced Forever”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty