Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

The Power of Color

Nowy prezes zarządu, nowe hasło i nowe wyzwania - tak firma Heidelberg rozpoczyna nowy rok finansowy. Na zdjęciu dr Ludwin Monz, nowy prezes zarządu.

© Heidelberger Druckmaschinen

Firma Heidelberger Druckmaschinen rozpoczyna nowy rok finansowy z nowym prezesem zarządu. Dotychczasowy CEO firmy, Rainer Hundsdörfer ustąpił z zajmowanego stanowiska wraz z dniem 1 kwietnia 2022 roku. Jego następcą został dr Ludwin Monz, który od ponad 25 lat pracuje w firmie Zeiss Group. Wcześniej był on prezesem firmy Carl Zeiss Meditec. Od nowego roku finansowego, firma będzie działać pod nowym hasłem „The Power of Color”. „Naszym zadaniem jest wykorzystanie naszej siły technologicznej do generowania nowych przedsięwzięć. Aby to osiągnąć, musimy trwale zwiększyć rentowność oraz rozszerzać naszą wiedzę technologiczną na nowe rynki” - podkreśla dr Ludwin Monz. Zgodnie z tematem Power of Color, Heidelberg wprowadza również kilka dodatków do swojego portfolio systemów pomiaru i kontroli koloru. Wśród nich znalazła się nowa wersja Prinect Easy Control, Prinect Inpress Control 3, Prinect Image Control 4, Prinect Axis Control  oraz Prinect Production Manager.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty