Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Początki nowej współpracy

Spotkanie przedstawicieli firm Graw i Grafisk Maskinfabrik zaowocowało podjęciem współpracy.

© Graw

Firma Graw została nowym dystrybutorem rozwiązań poligraficznych producenta Grafisk Maskinfabrik. „Wciąż postrzegamy rynek Polski jako jeden z motorów wzrostu w Europie i widzimy tu ogromny potencjał w branży opakowaniowej. Już od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy w Polsce solidnego i doświadczonego partnera z dobrą znajomością lokalnego rynku” - mówi Lykke Trusbak, dyrektor segmentu etykiet w GM.

Graw jest jednym z największych dystrybutorów w Polsce specjalizujących się w branży fleksograficznej. Od 26 lat oferuje rozwiązania, maszyny oraz materiały eksploatacyjne światowych dostawców. Firma współpracuje również z wieloma drukarniami offsetowymi i rotograwiurowymi.

Marcin Zaporowski, specjalista ds. sprzedaży maszyn i urządzeń w firmie Graw dodaje, że współpraca była wynikiem rosnącego zapotrzebowania klientów na wysokiej klasy rozwiązania w zakresie finiszingu i uszlachetniania. GM oferuje w swoim portfolio niezwykle efektywne rozwiązania, jak np. kompaktowa linia DC330mini czy wysokiej klasy laser do wycinania etykiet LC350, który jest optymalnym rozwiązaniem przy rosnącej popularności druku cyfrowego w produkcji etykiet. Jak podkreśla firma, ścisła współpraca z GM i wykorzystanie możliwości tworzenia prezentacji online z nowego Centrum Demonstracyjnego zapowiada nowy, interesujący rozdział na rynku poligraficznym w Polsce.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty