Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Początki nowej współpracy

Spotkanie przedstawicieli firm Graw i Grafisk Maskinfabrik zaowocowało podjęciem współpracy.

© Graw

Firma Graw została nowym dystrybutorem rozwiązań poligraficznych producenta Grafisk Maskinfabrik. „Wciąż postrzegamy rynek Polski jako jeden z motorów wzrostu w Europie i widzimy tu ogromny potencjał w branży opakowaniowej. Już od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy w Polsce solidnego i doświadczonego partnera z dobrą znajomością lokalnego rynku” - mówi Lykke Trusbak, dyrektor segmentu etykiet w GM.

Graw jest jednym z największych dystrybutorów w Polsce specjalizujących się w branży fleksograficznej. Od 26 lat oferuje rozwiązania, maszyny oraz materiały eksploatacyjne światowych dostawców. Firma współpracuje również z wieloma drukarniami offsetowymi i rotograwiurowymi.

Marcin Zaporowski, specjalista ds. sprzedaży maszyn i urządzeń w firmie Graw dodaje, że współpraca była wynikiem rosnącego zapotrzebowania klientów na wysokiej klasy rozwiązania w zakresie finiszingu i uszlachetniania. GM oferuje w swoim portfolio niezwykle efektywne rozwiązania, jak np. kompaktowa linia DC330mini czy wysokiej klasy laser do wycinania etykiet LC350, który jest optymalnym rozwiązaniem przy rosnącej popularności druku cyfrowego w produkcji etykiet. Jak podkreśla firma, ścisła współpraca z GM i wykorzystanie możliwości tworzenia prezentacji online z nowego Centrum Demonstracyjnego zapowiada nowy, interesujący rozdział na rynku poligraficznym w Polsce.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty