Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Zmiany w organizacji Xerox

Trzy odrębne jednostki biznesowe mają umożliwić firmie większa elastyczność i koncentracje na poszczególnych rynkach.

© Xerox

Xerox wprowadza zmiany w organizacji swojej firmy zgodnie z planem utworzenia trzech nowych jednostek biznesowych dla działu oprogramowania, finansów oraz innowacji produktowych, mających na celu zapewnienie długoterminowego wzrostu i zwiększenia oferty w roku 2021 i latach następnych. Oprócz tego trzy odrębne oddziały mają umożliwić firmie większa elastyczność i koncentracje na poszczególnych rynkach. W związku ze zmianami, awansowano Nicole Torraco na stanowisko starszego wiceprezesa Xerox Financial Services (XFS), która będzie kierować obszarem finansów firmy, podlegając bezpośrednio CEO firmy, Johnowi Visentinowi. Głównym celem tej jednostki biznesowej będzie poszerzenie bazy klientów, stworzenie potencjalnych możliwości sprzedaży krzyżowej oraz wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw. Sam Waicberg zostanie wiceprezesem i dyrektorem generalnym jednostki Digital Services, podlegając prezesowi i dyrektorowi operacyjnemu Steven’owi Bandrowczak’owi. Waicberg dołączył do Xerox po niedawnym przejęciu CareAR, platformy rzeczywistości rozszerzonej, której był współzałożycielem. Nowa działalność w zakresie oprogramowania obejmuje platformę CareAR, system DocuShare, działalność XMP oraz oprogramowanie FreeFlow. Naresh Shanker, starszy wiceprezes i dyrektor ds. technologii, będzie kierował działalnością PARC Innovation. Z kolei Louie Pastor został mianowany dyrektorem ds. rozwoju korporacyjnego i ds. prawnych i zgodności z przepisami. Oprócz nadzorowania prawnej organizacji Xerox, Pastor będzie kierował nową grupą ds. rozwoju korporacyjnego, odpowiedzialną za pozyskiwanie, ocenę i realizację możliwości fuzji i przejęć oraz inwestycji typu joint venture.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty