Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowy dyrektor w EyeC. Nico Hagemann powołany

Nico Hagemann
© EyeC

Zarząd EyeC powołał Nico Hagemanna na stanowisko nowego dyrektora ds. zarządzania produktami. Na tym stanowisku będzie on odpowiedzialny za dalszy rozwój całego portfolio produktów EyeC, w tym grup produktów EyeC Proofiler i EyeC ProofRunner. W swojej nowej roli Hagemann będzie podlegał bezpośrednio zarządowi.

 

Nico Hagemann ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie technologii druku. Jako absolwent inżynierii w dziedzinie technologii druku i mediów, zbudował swoją wiedzę, jako inżynier rozwoju w Rako Etiketten, gdzie zdobył doświadczenie jako inżynier ds. rozwoju. Ostatnio pracował jako Product Platform Manager - 3D Image Acquisition w Basler. Hagemann może zatem wykorzystać wieloletnie doświadczenie w nadchodzących wyzwaniach, ponieważ był już pracownikiem EyeC w latach 2010-2022. W tym czasie pracował w obszarach technologii usług i zarządzania produktami i był w stanie dogłębnie zrozumieć markę EyeC i jej rynek. Oprócz strategicznego rozwoju i wdrażania całego portfolio produktów EyeC, jego nowa rola będzie również koncentrować się na identyfikowaniu wymagań rynku oraz przygotowywaniu i wdrażaniu koncepcji wprowadzania produktów na rynek. Skupi się on między innymi na dalszym rozwoju technicznym opartego na skanerze systemu inspekcji EyeC Proofiler. "Nico ma imponującą karierę zawodową, a jego powrót do EyeC jako szefa działu zarządzania produktami jest znaczącym atutem dla firmy. Jesteśmy przekonani, że dzięki swojemu doświadczeniu i zaangażowaniu, wraz ze swoim zaufanym zespołem, będzie z powodzeniem rozwijał nasze obecne obszary zarządzania produktem" powiedział Ansgar Kaupp, CEO i partner zarządzający EyeC.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty