Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Brother rozszerza ofertę drukarek etykiet. Nowe modele z serii TD

© Brother

Firma Brother rozszerzyła swoją ofertę o pięć profesjonalnych biurkowych drukarek etykiet. Modele TD-2020A, TD-2125N, TD-2135N, TD-2125NWB oraz TD-2135NWB umożliwiają sprawny wydruk oznaczeń, opasek na rękę i dwucalowych paragonów. Urządzenia TD-2000 sprawdzą się w sektorze handlu detalicznego, magazynowania, logistyki, produkcji oraz opiece zdrowotnej.

 
Nowe modele drukarek oznaczeń termicznych w portfolio Brother zapewniają wysoką prędkość druku, nawet do 152,4 mm/s w rozdzielczości 203dpi (TD-2020A, TD-2125N, TD-2125NWB) oraz 300dpi (TD-2135N i TD-2135NWB). Urządzenia z serii TD łączą w sobie potwierdzoną sprawność drukarek biurkowych z zupełnie nowym poziomem efektywności. Dodatkowo posiadają profesjonalne oprogramowanie do tworzenia oznaczeń. Nowe kompaktowe i łatwe w obsłudze urządzenia obsługują wiele rodzajów nośników, zapewniają podłączenie dzięki standardowo zainstalowanym portom USB i RS232C.
TD-2125N, TD-2135N, TD-2125NWB oraz TD-2135NWB mogą zostać dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesu poprzez dodanie opcjonalnego wyświetlacza z panelem dotykowym, czy odklejaka etykiet. Te urządzenia sprawdzą się w firmach, w których liczy się szybkość druku oraz bezkompromisowość w kwestii jakości drukowania oznaczeń termicznych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty