Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Materiały samoprzylepne do etykiet. Niezawodna dostępność i wyrazisty wygląd

© Herma

Dostępność to karta przetargowa w czasach niestabilnych łańcuchów dostaw. Mając to na uwadze, Herma rozszerza swoją ofertę samoprzylepnych materiałów do etykiet. Szczególna uwaga poświęcana jest produktom foliowym.

 

Nowym dodatkiem do oferty jest uniwersalna folia polipropylenowa (PP) - Herma PP white tc (grade 882), umożliwiająca produkcję wymagających optycznie, lśniących i matowych etykiet. Perłowy połysk folii dodaje etykietom wykwintnego akcentu. Herma PE white tc (klasa 852) została wprowadzona na rynek z myślą o przypadkach, w których z uwagi na recykling ma zostać zastosowany polietylen. Ta cecha jest dostępna również w wersji przezroczystej takiej jak Herma PE transparent tc (grade 862). We wszystkich trzech nowych foliowych materiałach samoprzylepnych został zastosowany klej 62Xpc. Po nałożeniu klej jest niewrażliwy na wilgoć, mydła i olej, dzięki czemu doskonale nadaje się do etykietowania produktów w przemyśle higienicznym i kosmetycznym. Charakteryzuje się dobrą odpornością na światło, ciepło i starzenie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty