Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Powrót do AB

Jak podkreśla Anna Dębowska, distribution manager w firmie Xerox Polska, AB będzie dla ogromnym wsparciem w sprzedaży produktów Xerox.

© Xerox Polska

Firma Xerox Polska ogłosiła odnowienie partnerstwa z firmą AB. Producent urządzeń drukujących oraz usług zarządzania drukiem realizuje w ten sposób swoją strategię rozwoju, która zakłada rozszerzenie działalności dystrybucyjnej na rynku lokalnym.

„Bardzo się cieszę z faktu, że ponownie rozpoczynamy współpracę z firmą AB. Xerox w Polsce od wielu lat sprzedawał swoje produkty do Kanału Partnerskiego opierając się na współpracy z trzema dystrybutorami. Teraz, po kilku miesiącach przerwy wracamy do tego modelu. Mocno liczymy, że AB jako dystrybutor z ugruntowaną pozycją na rynku i szeroką bazą partnerów handlowych będzie dla nas ogromnym wsparciem w sprzedaży produktów Xerox” - mówi Anna Dębowska, distribution manager Xerox Polska. Tym samym producent dołączył do portfolio marek globalnych, które w regionie CEE są dystrybuowane są przez grupę AB.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty