Kalendarium

18-21.05.2017 · Targi Książki

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe

25-28.09.2017 · Pakfood

10-12.10.2017 · World Publishing Expo

18-20.11.2017 · Viscom Düsseldorf

Introligatornia

Duplo usprawnia produkcję

Na przestrzeni 13 lat swojej działalności all-service, agencja reklamowa i drukarnia, pozostawała wierna wybranym markom sprzętowym. Dlatego decyzja o inwestycji w system 600i od Duplo musiała być poprzedzona wnikliwymi analizami.

więcej »

CNCtechnika - Złoty plan

lipiec 2016

Firma CNCtechnika, producent maszyn i urządzeń introligatorskich, powstała w 2008 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynków poligrafii cyfrowej i reklamy na urządzenia introligatorskie.

więcej »

Samodzielna maszyna

Warszawska drukarnia Perfekt, jako pierwsza w Polsce, zdecydowała się na instalację systemu introligatorskiego Polar PACE, dostarczonego przez firmę Heidelberg Polska. Zautomatyzowane urządzenie, służące do cięcia zadrukowanych arkuszy przy produkcji dziełowej, zastąpiło starszy system pracujący do tej pory w drukarni. Inwestycja pozwoliła przedsiębiorstwu zwiększyć produktywność o 30 proc.

więcej »

Od pierwszego wejrzenia. 3D Evolution od MMP Neupack Polska.

maj 2014

Spada jak grom z jasnego nieba. Patrzysz i wiesz, że to rozwiązanie, na które czekałeś. Czy można zakochać się w opakowaniu od pierwszego wejrzenia? Specjaliści z MMP Neupack Polska twierdzą, że tak! W zakładzie w Józefowie, zgodnie z obietnicą, została wprowadzona nowa forma uszlachetniania, która swoim unikalnym wyglądem dodaje opakowaniom wyjątkowego charakteru.

więcej »

Stawiamy na cyfrę. Ploter Kongsberg w drukarni Quad/Graphics.

kwiecień 2014

W drukarni Quad/Graphics w Radzyminie, specjalizującej się w produkcji standów reklamowych i opakowań promocyjnych, odbyła się premierowa instalacja plotera Kongsberg XP24 Auto firmy Esko. Oprócz narzędzi do cięcia i bigowania ploter ten posiada stację frezującą, która umożliwia obróbkę końcową arkuszy tworzyw sztucznych oraz innych materiałów sztywnych.

więcej »

Ludzie i maszyny. ERBI instaluje system Diana X80.

marzec 2014

 „Teoretycznie, dzięki zaawansowanej technologii, większość drukarń jest w stanie sprostać wymaganiom firm farmaceutycznych. W praktyce nie jest to jednak takie oczywiste – decyduje doświadczenie, zdrowy rozsądek i świadome wykorzystanie parku maszynowego” – stwierdził Jakub Bielecki, właściciel łódzkiej drukarni ERBI, w której w lutym rozpoczęła pracę składarko-sklejarka Diana X80 firmy Heidelberg do produkcji opakowań kartonowych.

więcej »

Brawurowe broszurowanie. Nowe linie broszurujące Duplo.

styczeń 2014

Firma Duplo wprowadza na rynek swoje najnowsze rozwiązanie do produkcji broszur  drukowanych cyfrowo i offsetowo, dostępne w dwóch wersjach: 500i i 500i Duetto. To połączenie niezwykle popularnego systemu broszurującego DBM-500, systemu tnącego DBM-500T i wydajnej zbieraczki podciśnieniowej DSC-10/60i. Nowe linie zastąpią dotychczas sprzedawany przez Duplo model 5000PRO.

więcej »

Ramię w ramię. Introligatornia dla maszyn cyfrowych.

czerwiec 2013

W druku cyfrowym cały czas zachodzą przemiany technologiczne podyktowane potrzebami i wymaganiami klientów finalnych. Sektor systemów introligatorskich – nierozerwalnie związany z sektorem urządzeń drukujących – musi na te zmiany odpowiednio reagować.

więcej »

Rozwój w zwoju. Nowość manroland web systems.

maj 2013

Rynek zwojowej produkcji cyfrowej staje się nowym, ważnym obszarem działalności firmy manroland web systems. Przedsiębiorstwo posiada już w swojej ofercie systemy postpressowe, które zaprojektowano z myślą o integracji ze zwojowymi maszynami cyfrowymi.

więcej »

Papiery wartościowe. Uszlachetnianie laserem.

marzec 2013

Obróbka wykończeniowa i uszlachetnianie istnieją od czasu wynalezienia druku. Takie formy przetwarzania papieru, jak lakierowanie, laminowanie folią czy mechaniczne wytłaczanie, mają bardzo długą historię. Kilka wieków po tym, jak Gutenberg zrewolucjonizował świat druku, wykańczanie papieru wciąż pozostaje zajmującym tematem.

więcej »

Komentarz miesiąca

Kodak stawia na inkjet

Kodak stawia na inkjet

Kodak podjął strategiczną decyzję pozostania w biznesie inkjetowym i niesprzedawania jednak tego działu. Decyzja zapadła po szczegółowej analizie modelu biznesowego w strukturach firmy i po rozmowach z potencjalnymi kupcami. „Biznes maszyn Prosper wzrósł o 40 procent dzięki sprzedaży materiałów eksploatacyjnych, co wzmocniło biznes inkjetowy, a to wpłynęło na podjęcie decyzji”, mówi Jeff Clarke, chief executive officer z Kodaka.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty