Kalendarium

20-23.04.2021 · drupa on-line

18-20.05.2021 · Viscom, Duesseldorf

22-24.06.2021 · InPrint, Monachium

12-15.09.2021 · Fespa, Amsterdam

21-24.09.2021 · Labelexpo, Bruksela

Produkcja w systemie Ako7Color

Na zdjęciu od lewej: Od lewej: Michał Drożdż - regionalny szef sprzedaży Koenig & Bauer (CEE), Janusz Jaroszyński - dyrektor produkcji, Grzegorz Łajca - prezes zarządu, Krystyna Piekarska - kierownik produkcji (wszyscy Akomex) i Jan Korenc - prezes zarządu Koenig & Bauer (CEE).

© Akomex

Drukarnia Akomex, będąca częścią Akomex Group i zajmująca się produkcją kartonowych opakowań spożywczych, zainwestowała w nową maszynę  Rapida 106-7+LTTL SPC ALV3 firmy Koenig & Bauer. Rozwiązanie ma pozwolić firmie na zwiększenie wydajności i jakości produkowanych opakowań, realizacje projektów uwzględniających szerszy gamut kolorystyczny oraz dalszą ekspansję na rynkach Unii Europejskiej i USA.

Realizowany w maszynie Rapida 106-7+LTTL SPC ALV3 druk 7-kolorowy umożliwia  pokrycie 95 procent kolorów Pantone, a wszystko dzięki konwersji barw specjalnych  na kolory z palety CMYKOGV. Urządzenie pozwala na zadruk podłoży o grubości do 1,2 mm. Jego konfiguracja uwzględnia m.in. specjalny format płyt; systemy SPC, PlateIdent i SRW oraz technologię kontrolno-pomiarową (Ergotronic ColorControl, QualiTronic ColorControl, ACR oraz LogoTronic Professional). Wśród korzyści z zastosowania tego rozwiązania drukarnia wymienia oszczędność czasu, większą proekologiczność opakowania dzięki redukcji zużycia energii, wody i środków do czyszczenia maszyny, a także stabilność i powtarzalność produkcji opakowań w systemie Ako7Color. „Druk siedmiokolorowy, uwzględniający system CMYK i trzy kolory dodatkowe był naszym oczkiem w głowie od dawna i próby z nim związane czyniliśmy już od pewnego czasu. Jednak dopiero implementacja specjalistycznego oprogramowania oraz maszyny Rapida 106 pozwoliło na pełne wdrożenie tej technologii. Dla celów marketingowych ochrzciliśmy je mianem Ako7Color i muszę przyznać, że zdobywa ono coraz większe uznanie u naszych klientów” - mówi Grzegorz Łajca, prezes Akomex Group. Podkreśla on także, że dzięki nowej maszynie potencjał produkcyjny starogardzkiego zakładu wzrósł o około 10 procent.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Media w czasach koronawirusa...

Kryzys koronawirusowy dotarł do świata mediów. Co prawda jest wystarczająco dużo do relacjonowania, i nie tylko w tematach ekonomicznych, ale i cyfryzacja postępuje bardzo szybko, jak i również związany z nią rodzaj i forma przekazywania informacji. Czy będziemy chcieli przyzwyczaić się do tego nowego świata mediów? Ze względu na obwarowania rządowe, tylko telewizja publiczna lub krajowe agencje prasowe, mogą uczestniczyć w rządowych konferencjach prasowych, a za pośrednictwem tych kanałów mogą zadawać pytania osoby z innych mediów. Niektórym to bardzo na rękę… Można zasadnie zadać pytanie o czynnik filtrujący.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty