Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Nowa struktura zarządzania

Lider na rynku innowacyjnych rozwiązań i produktów w branży poligraficznej Heidelberger Druckmaschinen AG poinformował o reorganizacji i zmianach w strukturze zarządzania. Zarząd zostanie zredukowany do dwóch osób, i będzie składał się z Rainera Hundsdörfera (CEO) oraz Marcusa A. Wassenberga (CFO). Kolejną zmianą w strukturze Zarządu będzie jego wzmocnienie poprzez nowy Komitet Wykonawczy. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie kluczowych funkcji operacyjnych i działań biznesowych. Wraz z Zarządem będzie odpowiedzialny za dalsze transformacje firmy, rozwijanie technologii i cyfrowych modelów biznesowych na wszystkich rynkach, koncentrując się na rozwiązaniach dla klientów. Prezes Zarządu Rainer Hundsdörfer wierzy, że dołączenie Komitetu Wykonawczego pozwoli na wzmocnienie spółki i przyspieszenie trwających w niej procesów. W konsekwencji przeprowadzonych zmian, prof. dr Ulrich Hermann odchodzi z firmy w drodze wzajemnego porozumienia. Rada Nadzorcza spółki podziękowała za jego cenny wkład i zaangażowanie w kształtowaniu rozwoju firmy i położenie decydujących fundamentów. Zmiany zaszły również w Polskim Zarządzie. Stanowisko Dyrektora Sprzedaży materiałów eksploatacyjnych objął Pan Bartosz Rusin, przejmując obowiązki od Pana Bartosza Grzędy. Ukończył on Technikum Poligraficzne oraz Instytut Poligrafii na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Z firmą Heidelberg Polska związany jest od 22 lat, zdobył doświadczenie na takich stanowiskach jak Kierownik Serwisu ds. System Sernice i Projektów Inwestycyjnych oraz Departament Head Sernice w Shared Service Center EE.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty