Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Laureaci Złotego Gryfa

Na Gali XXI edycji konkursu Złotego Gryfa 2020 przyznano nagrody w dziewięciu kategoriach produktowych oraz nagrodę „Diamentowego Gryfa 2020”.

© Polska Izba Druku

26 czerwca 2021 roku w Warszawie odbył się coroczny Bal Polskiej Izby Druku, na którym miała miejsce Gala XXI edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa. Gości przywitał wiceprezes Polskiej Izby Druku (PID) pan Leszek Wojtczuk. We wstępie do Gali konkursowej głos zabrał przewodniczący jury konkursu, dr Jerzy Petriaszwili. W bieżącym roku kontynuowano wręczanie nagrody rzeczowej o równowartości 4 tysięcy złotych dla zwycięzcy każdej kategorii konkursowej. Na Gali XXI edycji konkursu Złotego Gryfa 2020 przyznano nagrody w dziewięciu kategoriach produktowych:

 

Produkt wielobarwny w oprawie prostej

Styl zakopiański Stanisława Witkiewicza

Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt wielobarwny w oprawie złożonej

Samurai-Armour & Art. Sylwia Makris

Edica

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej

What if? A co, gdyby?

Drukarnia Pozkal

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej

H.C. Andersen

Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt informacyjno-reklamowy

Chronariak Collector Box

Takt

 

Czasopismo wielobarwne

MAYO line "Mayones Guitars&Basses

Drukarnia WL

 

Opakowanie z nadrukiem

Opakowanie kaszerowane „2 Masters” dla Dictador

Takt

 

Kalendarz

Kalendarz Tinta i przyjaciele

Drukarnia Tinta Zbigniew Szymański

 

Etykieta

Nalewka Wiśniowa „Etyfleksówka”

Etyflex

 

Nagrodę „Diamentowego Gryfa 2020” otrzymali trzykrotni laureaci nagrody „Złotego Gryfa”. W tym roku były to firmy Drukarnia Pozkal, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz oraz firma Takt.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty