Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Laureaci Złotego Gryfa

Na Gali XXI edycji konkursu Złotego Gryfa 2020 przyznano nagrody w dziewięciu kategoriach produktowych oraz nagrodę „Diamentowego Gryfa 2020”.

© Polska Izba Druku

26 czerwca 2021 roku w Warszawie odbył się coroczny Bal Polskiej Izby Druku, na którym miała miejsce Gala XXI edycji konkursu o nagrodę Złotego Gryfa. Gości przywitał wiceprezes Polskiej Izby Druku (PID) pan Leszek Wojtczuk. We wstępie do Gali konkursowej głos zabrał przewodniczący jury konkursu, dr Jerzy Petriaszwili. W bieżącym roku kontynuowano wręczanie nagrody rzeczowej o równowartości 4 tysięcy złotych dla zwycięzcy każdej kategorii konkursowej. Na Gali XXI edycji konkursu Złotego Gryfa 2020 przyznano nagrody w dziewięciu kategoriach produktowych:

 

Produkt wielobarwny w oprawie prostej

Styl zakopiański Stanisława Witkiewicza

Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt wielobarwny w oprawie złożonej

Samurai-Armour & Art. Sylwia Makris

Edica

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej

What if? A co, gdyby?

Drukarnia Pozkal

 

Produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej

H.C. Andersen

Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz

 

Produkt informacyjno-reklamowy

Chronariak Collector Box

Takt

 

Czasopismo wielobarwne

MAYO line "Mayones Guitars&Basses

Drukarnia WL

 

Opakowanie z nadrukiem

Opakowanie kaszerowane „2 Masters” dla Dictador

Takt

 

Kalendarz

Kalendarz Tinta i przyjaciele

Drukarnia Tinta Zbigniew Szymański

 

Etykieta

Nalewka Wiśniowa „Etyfleksówka”

Etyflex

 

Nagrodę „Diamentowego Gryfa 2020” otrzymali trzykrotni laureaci nagrody „Złotego Gryfa”. W tym roku były to firmy Drukarnia Pozkal, Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz oraz firma Takt.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty