Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Burda Media kupuje Edipresse

W ramach umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska, do którego należą popularne dwutygodniki, magazyny oraz serwisy internetowe dla kobiet.

© Photogenica

Wydawnictwo Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży spółki Edipresse Polska, wydawcy magazynów i serwisów internetowych. Obie strony czekają na wydanie zgody na zakup przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

„Przejęcie Edipresse Polska otwiera przed nami nowe, fascynujące możliwości rozwojowe, umożliwiając przyspieszenie naszej transformacji cyfrowej i wzmacniając nasz biznes konsumencki w Polsce ze szczególnymi uwzględnieniem obszarów lifestyle i uroda”- uzasadnia Alexander Sorg, prezes Burda Media Polska.

 Edipresse Group posiada w Polsce między innymi takie tytuły jak „Viva!”, „Viva! Moda”, czy magazyn „Party”. Z kolei do wydawnictwa Burda Media Polska należą takie tytuły jak „Gala”, „Gala Men”, „Glamour” czy „Elle”. Przyjmując ofertę kupna od firmy Burda Media Polska, grupa Edipresse podjęła decyzję o wycofaniu się z głównej działaności mediowej w Polsce, pozostając właścicielem spółki Wydawnictwo Edipresse, która zajmuje się m.in. wydawaniem książek, kolekcji wydawniczych oraz magazynów custom publishing.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty