Kalendarium

24-26.09.2019 · FACHPACK, Norymberga

30.09-03.10.2019 · 4PrintWeek, Poznań

30.09-03.10.2019 · Taropak, Poznań

08-09.10.2019 · IFRA World Publishing Expo, Berlin

24-27.10.2019 · Międzynarodowe Targi Książki, Kraków

Proszę drukować

Wzrasta poziom industrializacji w branży poligraficznej, a wraz z nim zapotrzebowanie na coraz lepiej zintegrowane i kontrolowane cyfrowo procesy ta każdym etapie łańcucha – od produkcji po dostawę do klienta końcowego. Coraz więcej zamówień zostanie przetworzonych w bardzo krótkim czasie. Przemysł poszukuje również wykwalifikowanych specjalistów, którzy poradzą sobie z tymi rosnącymi wyzwaniami. Cyfryzacja operacji i procesów oferuje daleko idący potencjał produktywności. Wcześniej podczas targów drupa 2016 Heidelberg zaprezentował Smart Print Shop i innowacyjną filozofię obsługi Push to Stop. Zostało to intensywnie rozwinięte i teraz osiąga nowy poziom dzięki dalszej automatyzacji i wielu inteligentnym asystentom. Dzięki nowej generacji Speedmaster drupa 2020 i obiegowi pracy w drukarni Prinect druk offsetowy otwiera nowy wymiar oszczędności i konkurencyjności. Produkcja nowej generacji Speedmaster rozpocznie się w kwietniu 2020 r. Wszystkie modele Speedmaster prezentowane podczas drupa 2020 w małym, średnim i dużym formacie będą standardowo wyposażone w nowe funkcje Push to Stop i połączenie chmurowe. Oznacza to, że wszystkie grupy klientów cieszą się stale rosnącą gamą rozwiązań opartych na chmurze, a także mogą korzystać z przyszłych rozwiązań. W Düsseldorfie Heidelberg pokaże kolejny kamień milowy w drukowaniu offsetowym w arkuszach – w pełni automatyczną logistykę płyt drukarskich, która dzięki zmniejszeniu obciążenia operatora zwiększa niezawodność procesu, ponieważ uszkodzenia wynikające z przenoszenia płyt są minimalizowane. Zwiększa to niezawodność wymiany płyty i zmniejsza ryzyko zarysowania płyty.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Przyszłość druku

We wrześniu zebrał się zespół ekspertów drupy, składający się z osobistości świata poligrafii: właścicieli firm, naukowców i analityków. Centralnym punktem rozmów było zagadnienie „PRINT 2030 – 2.0”. Określono dziesięć trendów, które będą miały wpływ na branżę. Analizowano również jak wdrożyć te zdefiniowane i precyzyjnie określone procesy w życie drukarń, tak aby firmy podążały drogą druku przyszłości.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty