Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Proszę drukować

Wzrasta poziom industrializacji w branży poligraficznej, a wraz z nim zapotrzebowanie na coraz lepiej zintegrowane i kontrolowane cyfrowo procesy ta każdym etapie łańcucha – od produkcji po dostawę do klienta końcowego. Coraz więcej zamówień zostanie przetworzonych w bardzo krótkim czasie. Przemysł poszukuje również wykwalifikowanych specjalistów, którzy poradzą sobie z tymi rosnącymi wyzwaniami. Cyfryzacja operacji i procesów oferuje daleko idący potencjał produktywności. Wcześniej podczas targów drupa 2016 Heidelberg zaprezentował Smart Print Shop i innowacyjną filozofię obsługi Push to Stop. Zostało to intensywnie rozwinięte i teraz osiąga nowy poziom dzięki dalszej automatyzacji i wielu inteligentnym asystentom. Dzięki nowej generacji Speedmaster drupa 2020 i obiegowi pracy w drukarni Prinect druk offsetowy otwiera nowy wymiar oszczędności i konkurencyjności. Produkcja nowej generacji Speedmaster rozpocznie się w kwietniu 2020 r. Wszystkie modele Speedmaster prezentowane podczas drupa 2020 w małym, średnim i dużym formacie będą standardowo wyposażone w nowe funkcje Push to Stop i połączenie chmurowe. Oznacza to, że wszystkie grupy klientów cieszą się stale rosnącą gamą rozwiązań opartych na chmurze, a także mogą korzystać z przyszłych rozwiązań. W Düsseldorfie Heidelberg pokaże kolejny kamień milowy w drukowaniu offsetowym w arkuszach – w pełni automatyczną logistykę płyt drukarskich, która dzięki zmniejszeniu obciążenia operatora zwiększa niezawodność procesu, ponieważ uszkodzenia wynikające z przenoszenia płyt są minimalizowane. Zwiększa to niezawodność wymiany płyty i zmniejsza ryzyko zarysowania płyty.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty