Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Duesseldorf

16-18.02.2022 · Rema Days, Nadarzyn

15-17.03.2022 · InPrint, Monachium

26-29.04.2022 · Labelexpo, Bruksela

31.05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Siła “Connected Packaging”

Digimarc dostarczy firmie Miller Graphics techniczne know-how, a także zapewni dostęp i wsparcie w obsłudze całego spektrum platformy Digimarc.

© Digimarc

Miller Graphics Group nawiązał strategiczne partnerstwo z firmą Digimarc, twórcą i dostawcą platformy Digimarc, służącej do automatycznej identyfikacji produktu. Współpraca jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania rynku dotyczące większej ilości danych na opakowaniu, które umożliwiają identyfikację i weryfikację autentyczności produktu.

Zaawansowane kody kreskowe szybko stają się siłą napędową Internetu Przedmiotów (Internet of Things), szczególnie w branży opakowaniowej. Detaliści oraz producenci pakowanych dóbr konsumenckich (CPG) aktywnie zwracają się w kierunku opakowań połączonych cyfrowo (connected packaging), które pozwalają im poprawić efektywność operacyjną w całym kanale sprzedaży, redukować błędy produkcyjne, śledzić produkty w całym łańcuchu dostaw i dostarczać konsumentowi dodatkowych informacji o produkcie, promocjach i innych akcjach marketingowych poprzez urządzenia mobilne. Digimarc Barcode umożliwi Miller Graphics wsparcie klientów w ich potrzebach dotyczących opakowań połączonych (connected packaging) i pozwoli połączyć rzeczywistość fizyczną produktu ze światem cyfrowym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Podcinanie gałęzi na której się siedzi

Ostatnie podwyżki cen papieru, od 100 do 150 euro za tonę, spowodowane wzrostem cen energii, doprowadziły do przebrania się miarki. Zwłaszcza, że podwyżki te dotyczą również już istniejących umów. Obecne wzrosty cen, przyćmiewają wszystkie dotychczas znane podwyżki. Uderza nie tylko wysokość podwyżki ale również czas jej wejścia w życie.

Irytujące jest również to, że wzrost cen dotyka nie tylko towarów już zamówionych lub już wyprodukowanych ale dotyczy również istniejących kontraktów.

Reklama

Ankieta

Czy poligrafia ma już kryzys za sobą?

Jest zdecydowanie lepiej
Ciągle jest ciężko
Najgorsze jeszcze przed nami
W ogóle nie doświadczyliśmy kryzysu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty