Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Siła “Connected Packaging”

Digimarc dostarczy firmie Miller Graphics techniczne know-how, a także zapewni dostęp i wsparcie w obsłudze całego spektrum platformy Digimarc.

© Digimarc

Miller Graphics Group nawiązał strategiczne partnerstwo z firmą Digimarc, twórcą i dostawcą platformy Digimarc, służącej do automatycznej identyfikacji produktu. Współpraca jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania rynku dotyczące większej ilości danych na opakowaniu, które umożliwiają identyfikację i weryfikację autentyczności produktu.

Zaawansowane kody kreskowe szybko stają się siłą napędową Internetu Przedmiotów (Internet of Things), szczególnie w branży opakowaniowej. Detaliści oraz producenci pakowanych dóbr konsumenckich (CPG) aktywnie zwracają się w kierunku opakowań połączonych cyfrowo (connected packaging), które pozwalają im poprawić efektywność operacyjną w całym kanale sprzedaży, redukować błędy produkcyjne, śledzić produkty w całym łańcuchu dostaw i dostarczać konsumentowi dodatkowych informacji o produkcie, promocjach i innych akcjach marketingowych poprzez urządzenia mobilne. Digimarc Barcode umożliwi Miller Graphics wsparcie klientów w ich potrzebach dotyczących opakowań połączonych (connected packaging) i pozwoli połączyć rzeczywistość fizyczną produktu ze światem cyfrowym.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty