Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Agfa podnosi ceny

Aby wesprzeć swoich klientów w odzyskaniu części kosztów wynikających z wprowadzanych podwyżek w branży, firma dodała do portoflio rozwiązań ECO³ nowe narzędzia, pozwalające klientom na ograniczenie zużycia farby i zminimalizowanie ilości odpadów papierowych.

© Agfa

Firma Agfa podnosi ceny płyt offsetowych na rynkach na całym świecie. Podwyżki będą obowiązywać od dnia 1 lipca 2022 roku. Jak podkreśla producent, wzrost cen pozwala zrekompensować znaczący wzrost kosztów surowców, logistyki, energii oraz materiałów opakowaniowych. Połączenie bieżących programów efektywnościowych i kwartalnych podwyżek cen pozwoliło firmie zrekompensować najwyższą od dziesięcioleci presję inflacyjną. Jednak jak podkreśla, pomimo tych wysiłków bez dalszych działań nie da się utrzymać ciągłości dostaw płyt offsetowych. Dlatego od 1 lipca 2022 roku na wszystkie zamówienia zostanie wprowadzona dwucyfrowa podwyżka cen. „Nadal borykamy się nie tylko z historycznie wysokimi kosztami surowców, logistyki i energii, ale także z bardzo nieprzewidywalną podażą niektórych z naszych kluczowych surowców. Aby prowadzić zrównoważoną działalność, która pozwoli zapewnić ciągłość dostaw, nadal oferować innowacyjne produkty i wysokiej jakości usługi dla naszych klientów, nie mamy innego wyboru, jak tylko podnieść ceny bazowe naszych płyt offsetowych” - podkreśla Frederik Dehing, wiceprezes ds. sprzedaży rozwiązań offsetowych w firmie Agfa.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty