Kalendarium

19-22.03.2024 · Fespa, Amsterdam

19-21.03.2024 · LogiMat, Stuttgart

28.05-07.06.2024 · drupa, Düsseldorf

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Targi Fespa Global Print Expo. Maj pełen wrażeń

© Fespa

Targi Fespa Global Print Expo, European Sign Expo, Personalisation Experience i inauguracyjne wydarzenie Sportswear Pro odbędą się w dniach 19-22 maja 2024 roku w centrum wystawienniczym RAI w Amsterdamie. Podczas tych równoległych wydarzeń zaprezentowane zostanie bogactwo rozwiązań w zakresie druku specjalistycznego, oznakowania, personalizacji oraz produkcji odzieży sportowej i rekreacyjnej.

 

Hasła przyszłorocznych wydarzeń są ze sobą powiązane oraz stanowią naturalną kontynuację zeszłorocznego sloganu „Nowe perspektywy”. Są nimi: „Opportunities, Uncovered” dla Fespa Global Print Expo, „Opportunities, Illuminated” dla European Sign Expo, „Opportunities, Created” dla Sportswear Pro i „Opportunities, Reimagined” dla Personalisation Experience. Podczas targów organizatorzy chcą zwrócić uwagę na to, że możliwości rozwoju są często większe, niż się to wydaje. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z technologiami od takich firm jak między innymi Agfa, Antalis, Mimaki, Sun Chemical czy swissQprint, którzy już potwierdzili swój udział. Oprócz prezentacji na stoiskach ponownie planowany jest także program seminariów i konferencji. Eksperci branżowi przybliżą takie tematy jak korzyści płynące z personalizacji, rola sztucznej inteligencji oraz najnowsze trendy i innowacje w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Podczas majowych eventów nie zabraknie także wydarzeń towarzyszących, takich jak konkurs World Wrap Masters czy wystawa ekologicznych materiałów Sustainability Spotlight.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Witamy w roku drupy 2024…

Trudno w to uwierzyć. Po ośmioletniej przerwie w tym roku targi drupa ponownie odbędą się w Düsseldorfie. Oczekiwania są wielkie, ale w branży wciąż niewiele słychać.

 

Jeśli pamiętacie, jakie było typowe „uczucie mrowienia” w okresach poprzedzających poprzednie drupy w ostatnich latach, w porównaniu z tą drupą jest ono właściwie prawie zerowe. „Działanie jak zwykle” jest na porządku dziennym i tak postępują firmy. Niewiele już firm zaprasza przedstawicieli mediów na dobrze zorganizowane i merytoryczne konferencje prasowe i prezentacje z odpowiednim wyprzedzeniem przed targami, aby zaprezentować wspaniałe wieści o nowych produktach. Oszczędza to wysiłek organizacyjny, a przede wszystkim koszty podróży.

Reklama

Ankieta

Czy wojna na Ukrainie ma wpływ na działalność Twojej firmy?

Tak, ma zdecydowany wpływ
Tak, ma umiarkowany wpływ
Trudno stwierdzić
Nie, nie ma wpływu

Ogłoszenia

Stanowisko:
Region:
zobaczy wszystkie oferty